Zlatan Ibrahimović este noul ambasador global al companiei XTB
Reading Time: 2 minuteXTB, o companie fintech globală care oferă o platformă de investiții online și o aplicație mobilă, anunță că Zlatan Ibrahimović, un simbol în lumea fotbalului, este noul ambasador de brand. Legendarul jucător va fi protagonistul celei mai mari campanii campanie de marketing a XTB de până acum, promovând o gamă largă de soluții de investiții pe 14 piețe din întreaga lume.
Zlatan Ibrahimović nu are nevoie de nicio prezentare. El este considerat unul dintre cei mai buni atacanți din lume, cunoscut și respectat pentru tehnica sa unică și pentru voleurile sale acrobatice. În spatele personalității sale captivante se ascunde unul dintre cei mai mari jucători din toate timpurile – un simbol al fotbalului, care a marcat peste 570 de goluri și a obținut 14 titluri de campion în patru țări. Profilurile sale de social media au, în prezent, peste 120 de milioane de urmăritori din întreaga lume.
„Succesul în sport și în investiții depinde de încredere, disciplină și angajament neclintit, de aceea am decis să fac echipă cu XTB” – a declarat Zlatan Ibrahimović.
Cooperarea cu Zlatan Ibrahimović este o extensie naturală a strategiei de marketing a XTB, care leagă lumea sportivilor profesioniști de domeniul investițiilor și finanțelor.
„Carisma, disciplina și energia lui Zlatan se aliniază perfect cu esența XTB, drept urmare, sunt încântat să îl avem alături de XTB, ca noul nostru ambasador global. Zlatan a ajuns să fie unul dintre cei mai buni jucători din lume prin multă muncă și devotament, și este o călătorie similară prin care am trecut și noi în ultimii 20 de ani.
Suntem cu adevărat încântați de acest parteneriat și suntem siguri că ne va ajuta să ducem brandul la următorul nivel” – a declarat Omar Arnaout, CEO al XTB.
Noul ambasador își va face debutul în cea mai mare campanie de marketing a companiei, promovând gama largă de produse de investiții oferite pe platforma online și aplicația mobilă XTB.
Campania introduce o nouă poziționare sub umbrela sloganului „Unde banii tăi lucrează”, menită să diferențieze oferta XTB de cea a concurenței. Noua strategie confirmă atenția sporită a companiei pentru clienții care caută un spațiu de încredere, unde să-și pună banii să muncească eficient – atât activ, cât și pasiv.
Campania omni-canal cu Zlatan Ibrahimović va fi lansată simultan pe 14 piețe, cu o prezență în video-on-demand/televiziunea digitală, în exterior și pe canalele de marketing digital, precum și în televiziunea liniară din Polonia, Republica Cehă, Slovacia, România și Portugalia.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz