În leadership, ieșirea din zona de confort este o necesitate continuă, însă ultimele luni s-au dovedit a fi extrem de dificile pentru orice manager din mediul de business. Pandemia a schimbat brusc „regulile jocului” și deținătorii frâielor companiilor s-au văzut nevoiți să conducă businessuri, uneori cu venituri de zeci de milioane de euro, din sufrageria de acasă. Liderii s-au văzut puși în fața unui test suprem de caracter și determinare în fața oamenilor din întreaga lume, în fața clienților, angajaților, partenerilor de business, familiilor și chiar în fața lor însuși.
Vom vorbi cu liderii de afaceri din țara noastră despre modul în care au gestionat atât personal, cât și profesional, această perioadă. Ce metode creative au adoptat, ce le-a fost de ajutor lor și companiilor pe care le conduc pentru a face față cu bine acestei crize și a ieși mai puternici din ea?
Astăzi vă invităm să urmăriți cele trei sesiuni care vor începe de la ora 11, în direct pe zilelebiz.ro, pagina de Facebook Biz șiZilele canalul de YouTube Revista Biz.
Economia s-a schimbat radical în numai câteva săptămâni de pandemie, impactul stării de urgență fiind unul devastator pentru un număr mare de companii. Chiar dacă această perioadă a determinat o serie de manageri să pună lacătul pe ușă și a lovit puternic în profiturile companiilor, ca în fiecare criză, au existat și învingători.
Sunt cei care nu s-au mulțumit să aștepte ajutor de la stat și s-au luptat să păstreze întreaga echipă. Sunt cei care au riscat și au deschis un business nou, chiar dacă afacerea de bază se lupta din greu să supraviețuiască. Ori, sunt cei care au văzut o oportunitate și au schimbat radical macazul, investind într-o nouă linie de producție. Sunt liderii care au dat dovadă de flexibilitate și viziune și au reușit să crească exponențial cifra de afaceri a companiei în perioada pandemiei.
SPEAKERI:
Daniel Gross, General Director, REWE România
Irina Munteanu, CFO, Veolia
Andreea Petrișor, Managing Director, foodpanda România
Alexandru Lăpușan, CEO&Co-Founder, Zitec
Criza de sănătate publică a dat peste cap cele mai multe dintre planurile companiilor și a invalidat toate teoriile din manualele de management și leadership. Într-un timp record, lideri din toate colțurile lumii s-au văzut nevoiți să se adapteze și să învețe să conducă echipe de la distanță, că comunice și să motiveze angajații diferit, astfel încât să obțină din partea acestora un nivel de performanță cel puțin egal cu cel dinaintea pandemiei, fără să cadă, însă, în capcana micromanagementului.
Cum au reușit liderii de succes ai momentului să facă față tuturor acestor noi provocări?
SPEAKERI:
Mirela Nemțanu, CEO, Hospice Casa Speranței
Horia Adrian, Director General, Holcim România
Mihai Ghyka, Business Consultant, Dal Principe Consulting
Atunci când situația este incertă, instinctul uman și pregătirea de bază în management pot determina liderii – din teama de a lua măsuri greșite – să amâne acțiunea și să minimizeze amenințarea până când situația devine mai clară. Provocarea se dublează atunci când ești forțat de circumstanțe să conduci echipa remote, pe o perioadă nedeterminată.
În cadrul acestui workshop, vom învăța cum să ne comportăm, astfel încât să nu eșuăm la testul de leadership în era coronavirusului și să nu rămânem în urmă, în încercarea de a controla criza. Trecerea acestui test provoacă liderii să acționeze într-un mod urgent, onest și uman, recunoscând că greșelile sunt inevitabile și stabilirea unei viziuni este modalitatea de a ajuta echipele să facă față haosului.
SPEAKERI:
Radu Atanasiu, Lecturer of Thinking and Deciding in Business, MSM România
Florin Ilie, Deputy CEO, ING România
Adrian Stanciu, Dean of Knowledge & Leadership, MSM România
Sergiu Neguț, Associate Dean of Entrepreneurial Growth, MSM România
Partenerii evenimentului: Penny, Apa Nova
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…