ZEN, startup-ul european ce oferă soluții financiare folosind tehnologii moderne de plată, se lansează de azi și în România.
”ZEN este un acronim pentru ‘zero effort non-bank’ (trad. ‘Non-bancă cu efort zero’); se referă la starea de calm și nivelul de siguranță pe care soluțiile noastre le garantează utilizatorilor. Am creat o suită de soluții care oferă beneficii care nu se regăsesc momentan pe piață, totul alături de un nivel de siguranță sporită. Toate acestea vin la pachet cu costuri minime garantate și o experientă desăvârșită pentru utilizator. Este ceea ce noi denumit comerț – ZEN”, a declarat Dawid Rożek, co-fondator și CEO ZEN.
Perioadă de probă
Serviciile ZEN sunt disponibile atât de pe telefonul mobil, cât și accesând website-ul companiei, printr-un model de abonament cu o perioadă de probă de o lună de zile. Utilizatorii primesc un card ZEN Mastercard (fizic sau virtual) care poate fi adăugat în Apple Pay sau Google Pay, ceea ce le pune la dispoziție o modalitate simplă și sigură de a plăti online sau în magazinele fizice.
ZEN se lansează printr-un parteneriat strategic cu Mastercard si oferă o serie de beneficii pentru antreprenori:
Comerțul ZEN
Atât consumatorii, cât și antreprenorii beneficiază de o serie de beneficii: sistemul de cashback instantaneu care oferă posibilitatea de economisi până la 15% din valoarea tranzacției, posibilitatea de plăți în 35 de monede fără comisioane suplimentare, precum și un cont special în 35 de monede cu un card ZEN Mastercard dedicat (disponibil și în varianta de card virtual). Mai mult decât atât, persoanele care cumpără dispozitive electronice și plătesc cu ZEN beneficiază de o prelungire gratuită cu un an a garanției.
„Mastercard este partenerul preferat de către multe fintech-uri din întreaga lume. Ne bucurăm că și ZEN ne-a ales pe noi și că avem experiența și resursele necesare pentru a dezvolta împreună un produs inovator. Suntem convinși că oferta ZEN, care aduce o nouă valoare utilizatorilor, combinată cu o strategie solidă realizată în colaborare cu Mastercard, va reprezenta un succes atât pentru brand, cât și pentru utilizatori”, a declarat Raja Rajamannar, Chief Marketing & Communications Officer Mastercard.
Pentru utilizatorii individuali:
Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…
World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…
Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…
Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…
Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari producători de pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea…
Beyond Business School, companie fondată de antreprenorii în serie Andra Ghibuțiu și Grégoire Vigroux, anunță lista finală cu cei 66…