Zece pasi pentru a va consolida prezenta in online
Reading Time: 2 minute<p> <strong>Marketingul inseamna initierea si intretinerea unui dialog – dialog care acum se poarta in mai multe medii si cu mai multe publicuri. In mod natural, marketingul si brandurile, in speta, se muta acolo unde se afla si publicurile lor. In cazul de fata, pe internet. Pentru a va consolida prezenta in online trebuie sa:</strong></p> <p> </p> <p> <strong>1. Alegeti un nume pentru domeniu. </strong>Tineti minte ca numele domeniului trebuie sa contina cele mai reprezentative cuvinte cheie si mai presus de orice trebuie sa fie usor de retinut.</p> <p> </p> <p> <strong>2. Focus pe publicul tinta. </strong>Cui va adresati si ce fac ei in mediul online? Ce isi doresc ei? Ce cauta ei la compania voastra? Ce isi doresc ei? Care este comportamentul lor online? Cine va sunt concurentii? Ce fac ei?</p> <p> </p> <p> <strong>3. Vizibilitate. </strong>Faceti-va compania „vizibila” si „disponibila” – usor de gasit. Nu uitati ca pe homepage sa se gaseasca toate datele de contact necesare: e-mail, numar de telefon, numar de fax, adresa.</p> <p> </p> <p> <strong>4. Prezentati-va. </strong>Furnizati toate informatiile necesare atat despre voi si echipa, cat si despre companie. Spuneti cine sunteti si ce faceti.</p> <p> </p> <p> <strong>5. Calitatea. </strong>Este vital sa aveti un website de calitate, „profesionist”. Website-ul trebuie integrat in restul activitatilor de marketing ale companiei. Eforturile de promovare online trebuie sa fie in concordanta cu cele din offline. De asemenea,este foarte important ca website-ul sa fie optimizat pentru motoarele de cautare. Un website, indiferent cat de bun ar fi, este lipsit de valoare daca nu-l gaseste nimeni pe internet. Motoarele de cautare genereaza in jur de 60 – 80% din intreg traficul online. Pentru SEO, cel mai bine este sa apelati la o agentie specializata.</p> <p> </p> <p> <strong>6. Continut nou. </strong>Continutul site-ului este bine sa fie frecvent actualizat. Asigurati-va ca aveti in permanenta ceva nou de spus.</p> <p> </p> <p> <strong>7. Intelegeti adevarata semnificatie a internetului. </strong>Sa nu credeti ca internetul este acel loc „abstract” catre care „sa aruncati” prezentarile si brosurile companiei in format electronic. Internetul functioneaza dupa reguli diferite de alte canale media.</p> <p> </p> <p> <strong>8. Consecventa. </strong>Activitatea online ar trebui sa fie mereu in concordanta cu cea offline.</p> <p> </p> <p> <strong>9. Analizati si invatati. </strong>Fiti atenti la ce se intampla cu traficul pe site-ul / blogul companiei. Vedeti cine va viziteaza, cat timp petrece pe site / blog si care sunt subiectele de interes.</p> <p> </p> <p> <strong>10. Tineti pasul cu timpul. </strong>Internetul se schima rapid. Fiti la curent cu toate noutatile care apar in online.</p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz