Stiri

Zboruri directe București – New York, din iunie 2024

Reading Time: 3 minute

Românii își pot rezerva călătorii directe către SUA, după 20 de ani, pe site-ul companiei HiSky

Începând cu luna iunie a anului viitor, românii vor putea călători, din nou, către Statele Unite ale Americii, cu plecare din capitală, după o pauză de peste 20 de ani. Compania aeriană HiSky a pus deja în vânzare biletele pe ruta București – New York, iar primul zbor programat va fi operat vineri, 7 iunie. Anunțul vine după ce, în urmă cu o săptămână, HiSky a primit, din partea Departamentul Transporturilor din SUA, autorizarea pentru a efectua zboruri regulate către această destinație și a devenit singura companie românească care deține, în același timp, Permisul de Operator Străin de Transport Aerian și aeronava care îi oferă capabilitatea pentru zboruri neîntrerupte, de până la 14 ore. 

Zborurile regulate care conectează aeroportul Henri Coandă cu principalul aeroport din New York, John F. Kennedy, vor fi efectuate cu patru frecvențe pe săptămână, cu plecare din România în fiecare zi de luni, miercuri, vineri și sâmbătă, și retur. Aeronava HiSky va decola de la București la ora locală 8:00 și va ateriza la New York la ora locală 11:25. Astfel, pasagerii care vor să ajungă peste ocean vor petrece în zbor doar puțin peste 10 ore. Pentru zborurile retur, aeronava este programată să decoleze de pe aeroportul JFK la ora locală 13:25 pentru a ajunge la Otopeni la ora locală 6:15.

Biletele sunt disponibile pentru două clase de servicii, iar prețul unei călătorii pornește de la 349 euro, pentru clasa economic și 1899 euro, pentru clasa business. La bordul aeronavei va fi disponibil și serviciul de catering, în costul biletului fiind incluse o masă caldă și o gustare, pentru fiecare pasager.

„Suntem extrem de mândri să devenim, oficial,  prima companie care reușește să reia această rută strategică, după mai bine de 20 de ani. Din luna iunie, pe tabela de Plecări-Sosiri a aeroportului Otopeni vom vedea, din nou, destinația New York. Oricât de mult înseamnă asta pentru HiSky, știu că este cu atât mai important pentru România și pentru toți pasagerii care vor să călătorească peste ocean, fără escale și timp pierdut prin alte aeroporturi. SUA devine o opțiune de călătorie, pentru prima dată de când călătoriile cu avionul au devenit accesibile tuturor. Ne bucurăm că suntem noi cei care au deschis această cale. În urmă cu trei ani, când am început primele zboruri, ne-am propus să devenim principala opțiune pentru pasagerii români. Am reușit să demonstrăm că merităm încrederea lor, prin miile de zboruri către Europa, iar acum suntem încântați să le facem acest cadou, chiar înainte de sărbători.”

Iulian Scorpan, CEO HiSky.

Zborurile București Otopeni –  New York, JFK, vor fi efectuate cu Airbus A330-200, prima aeronavă wide-body din flota HiSky și singura de acest tip înregistrată în România. Aeronava, care îi oferă companiei capabilitatea de a opera curse, fără escală, pe această distanță a aterizat la București, la începutul acestei săptămâni. Pe durata călătoriei, pasagerii vor avea acces la bord și la conținut multimedia, disponibil pe sistemul de entertainment al aeronavei.

De la inaugurarea hub-ului din București, în urmă cu un an și jumătate, aeroportul Henri Coandă a devenit principala bază operațională HiSky. Din București, pasagerii pot călători cu HiSky pe opt rute regulate internaționale, către Bruxelles, Barcelona, Malaga, Dublin, Chișinău, Bordeaux, Tel Aviv și Frankfurt și pe două rute interne, către Cluj Napoca și Timișoara. În România, compania aeriană mai operează curse regulate și de pe aeroporturile din Iași, Baia Mare, Cluj Napoca și Timișoara, dar și zboruri charter, în parteneriat cu principalele agenții de turism. Conform clasamentului privind numărul de pasageri transportați, HiSky ocupă locul patru în topul companiilor aeriene care operează în România.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

7 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

7 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

9 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

11 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

12 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

14 ore ago