Platforma de fashion Zalando va acorda Zalando Visionary Award, premiu ce va recunoaște „creatorii viitorului și le va permite designerilor să-și prezinte realizările ce țin de sustenabilitate, dar și implicarea de care dau dovadă când vine vorba de design și creativitate, inovație și impact social pozitiv, sprijinindu-i să realizeze schimbări semnificative în industria modei”. Aplicațiile au fost deschise, iar termenul limită de înscrieri pentru branduri este 2 mai 2023.
“Prin Zalando Visionary Award ne dorim să susținem brandurile care împărtășesc valorile Zalando și să ne concentrăm atenția pe inițiativele care pot contribui pozitiv la industria modei. Extinderea domeniului pentru care este oferit premiul, prin adăugarea noilor piloni – creativitate și design, impact social și inovație, oferă o oportunitate unică de a explora mai multe aspecte ale ADN-ului fiecărui brand. Aștept cu mare interes să descopăr modul în care brandurile își vor testa limitele și a unei noi ediții pline de inspirație a Copenhagen Fashion Week.”, declară Lena Sophie Röper, Director of Designer & Luxury al Zalando.
Premiul Zalando Visionary se bazează pe trei piloni: creativitate și design, impact social și inovație. Pe lângă îndeplinirea criteriilor de sustenabilitate ale Copenhagen Fashion Week, pentru a deveni eligibili, participanții trebuie să demonstreze cum pot ieși în evidență când vine vorba de unul sau mai mulți dintre următorii piloni:
Câștigătorul va fi ales de un juriu internațional format din lideri ai industriei, reprezentanți Zalando și juriul Copenhagen Fashion Week. Brandul câștigător va participa la Copenhagen Fashion Week SS24, ce va avea loc în perioada 8-11 august, și va primi un premiu de 50.000 de euro, precum și suport financiar pentru realizarea prezentării colecției.
Brandurile pot aplica completând formularul de aici.
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…
Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…