Zalando lansează o campanie pentru încurajarea descoperirii sportului
Reading Time: 3 minuteZalando, platformă online europeană de top pentru fashion și lifestyle, continuă să încurajeze autodescoperirea prin sport, lansând o nouă campanie „Your best is yet to come”. Această campanie își încurajează comunitatea să trateze curajos diverse discipline sportive, fără teama de a nu fi perfecți.
Pe măsură ce entuziasmul crește în Europa în așteptarea Jocurilor Olimpice și Campionatului European, Zalando îi invită pe consumatori să se alăture acestui val cultural și să se implice în sport într-un mod care le reflectă personalitatea.
Campania îi prezintă pe spectatori alături de sportivi de top, nu pe terenul lor obișnuit unde performează la cel mai bun nivel, ci mai degrabă în timp ce se confruntă cu provocări neașteptate în fotbal, fitness și alergare.
Iubitorii sportului sunt invitați să se conecteze cu Robert Lewandowski, unul dintre cei mai realizați fotbaliști ai generației sale; Alexia Putellas, căpitanul echipei FC Barcelona Femení și al echipei naționale feminine de fotbal a Spaniei; antreprenorul de fashion și fitness Caro Daur; vedeta eSports Ebru Önal, precum și artistul nominalizat la Grammy, Pusha T. Campania încurajează atingerea potențialului personal prin încercarea unui nou sport sau prin revenirea la unul vechi, fără teama de judecată.
„Cu ocazia acestei veri pline de evenimente sportive, profităm de oportunitatea de a ne conecta cu clienții noștri. Ne dorim să arătăm cum accesul Zalando la branduri sport de top și la o gamă relevantă de produse sportive încurajează pe toată lumea să-și atingă cel mai bun nivel personal. Să vedem cum povestea prinde viață cu talente excepționale precum Robert Lewandowski, Alexia Putellas, Caro Daur, Pusha T, printre alții, este un moment de mândrie pentru noi toți.”
Sara Spännar, VP Marketing la Zalando
„Colaborarea cu Zalando în campania ‘Your best is yet to come’ a fost o experiență grozavă. Aceasta se aliniază perfect cu convingerea mea că sporturile nu sunt doar despre competiție, ci despre îmbunătățire constantă și atingerea unor noi culmi fără teama de eșec. În fotbal, ca în viață, este vorba despre a merge înainte și a te îmbunătăți în fiecare zi. Această campanie ne reamintește că cele mai bune momente sunt pe cale să se întâmple, încurajând pe toată lumea să îmbrățișeze suișurile și coborâșurile călătoriei lor.”
Robert Lewandowski, atacant la FC Barcelona
Mesajul principal al campaniei este că sportul, în orice formă, are o influență pozitivă atât asupra sănătății fizice, cât și mentale și îi ajută pe oameni să se descopere mai mult pe ei înșiși.
Zalando lansează o colecție de îmbrăcăminte sport adaptativă
Continuându-și eforturile de a crea o gamă incluzivă și cu adevărat diversă pentru grupurile subreprezentate și recunoscând faptul că accesul la haine sport la modă, funcționale și la prețuri accesibile reprezintă încă o provocare majoră pentru persoanele cu dizabilități, Zalando lansează prima colecție de îmbrăcăminte sport adaptată prin intermediul brandurilor proprii Pier One Sports și Even&Odd active.
Gama, formată din 14 piese și lansată în iunie, este gândită cu atenție pentru a oferi articole vestimentare elegante, funcționale și confortabile, care celebrează nevoile unice și individualitatea iubitorilor de sport cu dizabilități fizice.
Pentru a crea designuri și articole vestimentare care să îi susțină cât mai bine, Zalando a colaborat cu Ottobock, lider global în domeniul tehnologiei medicale și al protezelor, pentru a obține informații și feedback de la sportivi. Un exemplu din noile stiluri sportive adaptative sunt colanții cu un picior mai scurt, prevăzut cu o bandă elastică pentru a-l menține pe loc și a îmbunătăți confortul pentru persoanele cu amputație deasupra genunchiului. Zalando a invitat-o pe atleta paralimpică Fiona Pinar Batalla să fie vedeta campaniei, prezentând cu mândrie colecția inovatoare de îmbrăcăminte sport adaptativă.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz