Stiri

Zahăr Mărgăritar lansează o gamă nouă de produse

Reading Time: 2 minute

Zahăr Mărgăritar, brandul emblematic de zahăr deținut de AGRANA România, lansează o gamă noua de produse începând cu luna septembrie, cu un design care reflectă originile sale 100% românești: de la cultivarea sfeclei de zahăr până la ambalarea produsului final.

Ilustrația, creată de artista Mădălina Andronic traduce povestea de peste 20 de ani a tradiției Zahărului Mărgăritar într-un limbaj grafic contemporan.

Colaborarea cu Mădălina Andronic, renumită pentru ilustrațiile sale inspirate din folclor, reprezintă un pas firesc în evoluția identității vizuale a brandului. Noul ambalaj reflectă originea românească a Zahărului Mărgăritar.

„Suntem extrem de încântați să prezentăm un nou pachet pentru Zahăr Mărgăritar, care întruchipează esența tradițiilor românești printr-un design modern și atractiv. Acest produs nu este doar o actualizare vizuală, ci și o reafirmare a angajamentului nostru de a oferi un produs 100% românesc, de la cultivarea sfeclei până la ambalare. Colaborarea cu Mădălina Andronic ne-a permis să evidențiem frumusețea și bogăția culturii noastre, păstrând în același timp calitatea superioară a Zahărului Mărgăritar”

Sorin Soroceanu, Director de Vânzări și Marketing la AGRANA România

Origini 100% românești

Noul produs Zahăr Mărgăritar menține cele mai înalte standarde de calitate, asigurând același nivel de excelență și puritate la care consumatorii se așteaptă de la AGRANA. La fabrica din Roman, zahărul este produs exclusiv din sfeclă de zahăr cultivată local și recoltată de fermierii români, apoi transformată în zahăr, conform celor mai înalte standarde de calitate. Ultimul pas constă în ambalarea automatizată în punga de hârtie. Noua gamă de la Zahăr Mărgăritar este 100% produsă și ambalată în România.

Noul design va fi aplicat exclusiv zahărului alb cristal produs local, din 100% sfeclă românească și va include o ediție specială pentru pachetele de un kilogram, dar și pentru plicurile și baghetele de 5 grame. Noua gamă va fi disponibilă la nivel național începând cu luna septembrie a acestui an.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Tufan Özkan, Bozankaya: „România are un stimulent total de 500 de milioane de euro pentru proiecte de transport sustenabil. Astfel, putem spune că România este cu un pas înainte în acest domeniu”

Bozankaya, o companie din Turcia, specializată în fabricarea vehiculelor ecologice de nouă generație pentru transportul public, își extinde colaborarea cu…

4 minute ago

Damen Shipyards Mangalia, aflată în procedură de insolvență, reușește contractarea a două noi nave pentru reparații

Damen Shipyards Mangalia (DSMa), unul dintre cei mai importanți jucători din industria navală românească, a reușit recent să semneze contracte…

15 minute ago

Marek Gebski, noul Director Marketing & Digital al Philip Morris România

De la începutul lunii octombrie, Marek Gebski va prelua funcția de Director Marketing & Digital Philip Morris România Cu o…

19 minute ago

Emilia Cotul, PTS by Emilia: „În următorii ani, vreau să extind oferta de servicii atât pe plan local, cât și internațional”

Cum a reușit Emilia Cotul să facă din pasiunea pentru sport o afacere sănătoasă, PTS by Emilia, prin care motivează…

34 de minute ago

Mars continuă pașii pentru reducerea emisiilor de carbon

Mars, Incorporated a publicat în data de 17 septembrie Raportul Sustenabilitate într-o Generație Mars 2023, prin care anunță progrese notabile…

o oră ago

One United Properties aduce restaurantul Bonnie în București, la hotelul Mondrian

One United Properties, un investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din…

2 ore ago