Stiri

ZAFIT a amenajat noile magazine Calvin Klein și Dockyard din România

Reading Time: 2 minute

Magazinele pe care urmează să le deschidă Dockyard la Brașov și Calvin Klein la Iași vpr fi amenajate de ZAFIT, furnizor de servicii pentru amenajarea de birouri și spații comerciale. Investițiile într-un astfel de magazin amenajat de la zero într-un centru comercial includ proiectare și mobilare.

Pentru proiectul Dockyard, ZAFIT a lucrat cu o echipă formată din 15 persoane și l-a finalizat în doar două săptămâni. Noul magazin Dockyard este realizat după un design industrial, cu lumini puternice care scot produsele în evidență și este situat în mall-ul AFI Brașov.

Spațiul pentru Calvin Klein se află în incinta Palas Mall Iași și este încă în curs de amenajare. Acesta este proiectat cu un design actual și sofisticat, comunicând o estetică modernă și  minimalistă ce se regăsește în ADN-ul brand-ului. Pentru proiect au fost angajate 25 de persoane cu diferite specializări și are un termen de livrare de cinci săptămâni. Calvin Klein este prezent în România prin distribuitorul exclusiv și partenerul de franciză Sarkk.

Domeniul amenajărilor interioare, prosper și pandemie

Primele trei luni din 2020 au fost bune pentru ZAFIT, a urmat pauza din starea de urgență, dar din septembrie numărul de comenzi a crescut. Cererile pentru spații comerciale au avut un trend satisfăcător, însă au stagnat cele pentru spațiile de birouri sau coworking, dat fiind faptul că angajații nu au mai fost prezenți în spațiile de birouri la fel de mult ca în anii precedenți.

Cu siguranță, nu putem ști întru totul ce va aduce începutul anului 2021 dată fiind situația creată de pandemie, însă suntem încrezători că economia se va mișca în continuare în parametri optimi, astfel încât să nu scadă simțitor cererea și oferta. În ultima perioadă, am reușit la ZAFIT să transmitem mai bine ceea ce facem, să ne poziționăm mai bine în piață și să câștigăm notorietate”, a declarat Claudiu Palaghiu, fondator ZAFIT.

Compania are în lucru mai multe proiecte ce urmează să fie finalizate până la începutul anului 2021 și estimează că va încheia anul cu o cifră de afaceri de aproximativ 360.000 de euro, în creștere cu peste 35% față de 2019. Pentru 2021, compania își propune o creștere cu peste 30% față de anul acesta, chiar și în contextul creat de pandemie.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Emisiile asociate AI ar putea crește de peste 10 ori până în 2030

Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…

5 ore ago

Guvernul a semnat acordul pentru achiziția a 32 de aeronave Lockheed Martin F-35

Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…

7 ore ago

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

8 ore ago

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

8 ore ago

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

9 ore ago

Peste 1300 de ONG-uri cer partidelor politice să-și facă publică poziția față de facilitățile fiscale pentru sponsorizarea societății civile

Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…

9 ore ago