Magazinele pe care urmează să le deschidă Dockyard la Brașov și Calvin Klein la Iași vpr fi amenajate de ZAFIT, furnizor de servicii pentru amenajarea de birouri și spații comerciale. Investițiile într-un astfel de magazin amenajat de la zero într-un centru comercial includ proiectare și mobilare.
Pentru proiectul Dockyard, ZAFIT a lucrat cu o echipă formată din 15 persoane și l-a finalizat în doar două săptămâni. Noul magazin Dockyard este realizat după un design industrial, cu lumini puternice care scot produsele în evidență și este situat în mall-ul AFI Brașov.
Spațiul pentru Calvin Klein se află în incinta Palas Mall Iași și este încă în curs de amenajare. Acesta este proiectat cu un design actual și sofisticat, comunicând o estetică modernă și minimalistă ce se regăsește în ADN-ul brand-ului. Pentru proiect au fost angajate 25 de persoane cu diferite specializări și are un termen de livrare de cinci săptămâni. Calvin Klein este prezent în România prin distribuitorul exclusiv și partenerul de franciză Sarkk.
Primele trei luni din 2020 au fost bune pentru ZAFIT, a urmat pauza din starea de urgență, dar din septembrie numărul de comenzi a crescut. Cererile pentru spații comerciale au avut un trend satisfăcător, însă au stagnat cele pentru spațiile de birouri sau coworking, dat fiind faptul că angajații nu au mai fost prezenți în spațiile de birouri la fel de mult ca în anii precedenți.
„Cu siguranță, nu putem ști întru totul ce va aduce începutul anului 2021 dată fiind situația creată de pandemie, însă suntem încrezători că economia se va mișca în continuare în parametri optimi, astfel încât să nu scadă simțitor cererea și oferta. În ultima perioadă, am reușit la ZAFIT să transmitem mai bine ceea ce facem, să ne poziționăm mai bine în piață și să câștigăm notorietate”, a declarat Claudiu Palaghiu, fondator ZAFIT.
Compania are în lucru mai multe proiecte ce urmează să fie finalizate până la începutul anului 2021 și estimează că va încheia anul cu o cifră de afaceri de aproximativ 360.000 de euro, în creștere cu peste 35% față de 2019. Pentru 2021, compania își propune o creștere cu peste 30% față de anul acesta, chiar și în contextul creat de pandemie.
Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…
Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…