Stiri

YOO, cel mai mare brand rezidențial din lume, se extinde în România

27 oct. 2021 3 min

YOO, cel mai mare brand rezidențial din lume, se extinde în România

Reading Time: 3 minute

YOO este cel mai divers și renumit brand rezidențial din lume, apreciat pentru modul în care creează un stil de viață unic prin spațiile uimitoare și zonele comune unde oamenii se pot reuni și cunoaște. Aceste spații se doresc a fi adevărate oaze comunitare ce redau sentimentul că orice este posibil.

Cu sediul în Marea Britanie, compania a fost fondată de dezvoltatorul imobiliar John Hitchcox și de Philippe Starck, o legendă a designului la nivel mondial. Cei doi și-au propus să îmbunătățească, prin crearea de spații de locuit excepționale, calitatea vieții oamenilor și să facă din YOO cel mai mare brand rezidențial din lume, astăzi prezent în 40 de țări cu peste 81 de proiecte. YOO oferă dezvoltatorilor de pe șapte continente servicii de design holistic și integrat, branding, dar și consiliere pe partea operațională, transformă clădirile în spații de locuit ideale și creative, valorificând în același timp flerul creativ al unor designeri contemporani, precum Philippe Starck, Marcel Wanders, Jade Jagger, Steve Leung și Sussanne Khan, la care se adaugă tinerele talente globale din Yoo’s Design Studio.

Pentru a-i ajuta să se extindă și în România și să își lărgească astfel portofoliul internațional, YOO sunt încântați să lucreze la nivel local cu Valentin Ilie.

“Am fost atras de viziunea îndrăzneață a brandului YOO de a crea prin “Placemaking”, locuri memorabile, care pun în valoare mediul, spațiul și comunitatea. Dezvoltatorii și investitorii din România pot beneficia acum de modelul rezidențial marca YOO, care a ajutat proiecte din întreaga lume să obțină profituri mai mari și vânzări mai rapide. În perioada următoare vom începe să evaluăm proiectele din principalele piețe din România, dar și de pe litoral, zone montane și alte locații unice „, afirmă Valentin Ilie, Partener YOO în România.

„Credem că România are un potențial enorm și suntem încrezători că piața locală este pregătită pentru stilul nostru distinct de design. Creăm proprietăți care ies în evidență, crescând astfel expunerea și valoarea lor; totul este despre ‘spațiu’, atât în interior, cât și în exterior, iar acest principiu este cel care conduce designul YOO”, spune James Snelgar, Yoo Worldwide’s Partner și Head of Business Development.

Locuințele de brand (branded residences) reprezintă unul dintre segmentele cu cea mai rapidă creștere din industria rezidențială și ospitalieră, iar YOO este lider, deținând 13% din portofoliul global.

YOO reinventează reședințele convenționale și brandurile hoteliere prin faptul că atrage o nouă generație de cumpărători cu resurse financiare importante către „spațiile” sale distractive, rebele și inventive.

Mai mult decât atât, pentru prima dată, brandul YOO va fi disponibil pentru designul de proiecte private/individuale rezidențiale, restaurante, vitrine și spații de coworking.

În urma cerințelor de personalizare tot mai mari ale tinerilor investitori români, spațiile de locuit personalizate devin din ce în ce mai populare și în România, completând a astfel suita de tehnologie, mașini și ținute create de designeri pe care acești consumatori le apreciază.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: