Platforma de advertising Taboola a anunțat că a semnat un parteneriat cu Yahoo, care se întinde pe 30 de ani și ar urma să genereze 1 miliard de dolari venituri pentru Taboola și să ofere un reach de 900M de utilizatori Yahoo.
Platforma Taboola urmează să alimeteze recomandările și reclamele native din Yahoo News, Yahoo Finance, Yahoo Mail, Yahoo Sports și toate celelalte produse Yahoo pentru următorii 30 de ani, potrivit parteneriatului strategic încheiat de cele două companii.
Toate detaliile parteneriatului ar urma să fie prezentate investitorilor și public în primul trimestru din 2023, când este estimată finalizarea tuturor amănuntelor legale și funcționale dintre Yahoo și Taboola.
Taboola, cea mai mare platformă de content discovery din lume, a pătruns pe piața românească în 2016 printr-un parteneriat cu TDG, grup care operează una dintre cele mai mari rețele de media digitala locală, ThinkDigital, precum și compania TailWind, care deține Project Agora.
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…