Yahoo și Taboola încheie un parteneriat pe 30 de ani
Reading Time: < 1 minutPlatforma de advertising Taboola a anunțat că a semnat un parteneriat cu Yahoo, care se întinde pe 30 de ani și ar urma să genereze 1 miliard de dolari venituri pentru Taboola și să ofere un reach de 900M de utilizatori Yahoo.
Platforma Taboola urmează să alimeteze recomandările și reclamele native din Yahoo News, Yahoo Finance, Yahoo Mail, Yahoo Sports și toate celelalte produse Yahoo pentru următorii 30 de ani, potrivit parteneriatului strategic încheiat de cele două companii.
Toate detaliile parteneriatului ar urma să fie prezentate investitorilor și public în primul trimestru din 2023, când este estimată finalizarea tuturor amănuntelor legale și funcționale dintre Yahoo și Taboola.
Taboola, cea mai mare platformă de content discovery din lume, a pătruns pe piața românească în 2016 printr-un parteneriat cu TDG, grup care operează una dintre cele mai mari rețele de media digitala locală, ThinkDigital, precum și compania TailWind, care deține Project Agora.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz