De peste 20 de ani, Wallberg dezvoltă proiecte imobiliare cu o strategie aparte: în loc să se concentreze pe preț, acordă o atenție deosebită calității vieții celor care vor locui în clădirile sale. Este și cazul celor nouă turnuri care formează proiectul XCity Towers din Timișoara, după cum ne-a spus Valentin Morar, fondator și CEO al Wallberg.
Într-o perioadă în care piața este favorabilă, orice se poate vinde cu ușurință. În schimb, lucrurile sunt diferite într-un context dificil de piață, când au succes doar proiectele cu adevărat valoroase. Noi reușim să atragem în continuare interesul cumpărătorilor pentru că unul dintre principiile noastre este și a fost dintotdeauna să acordăm o atenție deosebită calității vieții celor care vor locui în clădirile noastre.
Se vorbește foarte mult despre calitate, o clădire nu înseamnă doar folosirea unui anumit tip de cărămidă sau de tâmplărie. Pe lângă calitatea construcției, un proiect rezidențial de calitate înseamnă un concept de locuire perfect adaptat nevoilor clienților. Spre exemplu, distanța de 50 de metri între clădiri, față de 15-20 de metri distanța minimă permisă de normativele legale, este un element foarte important care determină calitatea ridicată a locuirii, a vieții în acel ansamblu.
De asemenea, un proiect de calitate trebuie să aibă și o arhitectură de valoare, ca un vin bun, în timp devine tot mai valoroasă. Conceptului de locuire și conceptului architectural li se adaugă bineînțeles zona. Acestea sunt câteva elemente care definesc diferențierea proiectelor noastre.
XCity Towers este un proiect de mari dimensiuni, vorbim de 9 turnuri rezidențiale pe care le dezvoltăm într-o zonă în plină expansiune în Timișoara, pentru care municipalitatea a dezvoltat un PUZ modern și care se va dezvolta coerent, aerisit.
Dincolo de calitatea construcției dată de materialele pe care le folosim, zidăria dublă între apartamente, izolarea cu vată bazaltică, panourile fotovoltaice, tâmplăria de aluminiu, proiectul nostru se dezvoltă în jurul unui parc de mari dimensiuni care susține conceptul healthy living. Este un proiect verde, bike friendly, retras față de arterele principale, dar în același timp foarte conectat la dinamica orașului, cu toate facilitățile pentru un stil de viață modern și sănătos la distanță de câteva minute.
Activăm de peste 20 de ani pe piață și niciodată nu ne-am poziționat pe preț. Considerăm că poziționarea pe preț este un avantaj pe termen scurt care oricând poate fi pierdut în fața următorului proiect mai ieftin și nu are o diferențiere concretă și sustenabilă. Bineînțeles, prețul trebuie să fie unul competitiv. O poziționare corectă trebuie făcută pe un set de valori ținând cont că produsele noastre au o întrebuințare îndelungată și sunt menite să dureze pentru mai multe generații.
Un aspect important pentru noi este autenticitatea, clădiri s-au tot construit și vor continua să se construiască. Individualitatea proiectului este însă cea care contează. Nu credem în proiectele monotone, conformiste, chiar dacă aceasta înseamnă că nu ne adresăm oricărui client. Însă clientul nostru trebuie să simtă cu toată puterea că acest proiect a fost construit pentru el și se regăsește 100% în el. Viziunea noastră a fost validată în cei 20 de ani de activitate, am traversat diverse etape și cicluri economice și vom continua să fim pe piață.
Ne bucurăm să constatăm că din ce în ce mai mult contează experiența dezvoltatorului și portofoliul său. Ba mai mult, calitatea produsului, împărțirea spațiului, comunitatea și calitatea vecinilor, facilitățile și perspectiva de dezvoltare a zonei sunt criterii care încet dar sigur devansează prețul
În acest moment ne îndreptăm spre jumătatea proiectului XCity Towers, am finalizat anul acesta Tower 2, construim Tower 3 și pregătim spre lansare cladirea a patra. Bineînțeles, considerăm că perioada actuală este potrivită pentru găsirea unor noi oportunități, identificăm terenuri pentru posibile investiții, dar ne extindem atenția și spre alte arii de investiție.
Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 377 (10 octombrie – 6 noiembrie 2023). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.
#BizTimișoara este un proiect powered by Vodafone, realizat cu susținerea Asociației Timișoara 2023 – Capitală Europeană a Culturii
Parteneri: PROFI, tbi bank, IKEA
Mobility Partner: Continental
Sustainability Partner: DM România
Cu sprijinul: Cramele Recaș, Maresi, Iulius Town Timișoara, imobiliare.ro, XCity Towers
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…
Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…