Parteneriat în premieră pe piața locală de media: Xaxis România, în colaborare cu Adelaide
Reading Time: 3 minuteXaxis România și Adelaide, leader-ul de piață în furnizarea serviciilor de măsurare a calității media bazată pe atenție, anunță un parteneriat strategic, oferind agențiilor de publicitate posibilități avansate de măsurare a atenției pentru campaniile și activările digitale.
Datorită acestui parteneriat, clienții GroupM România pot folosi indicatorii Adelaide pentru a obține rezultate superioare în campaniile programatice. Xaxis România va oferi, astfel, clienților săi un avantaj competitiv distinctiv, fiind prima agenție de specialitate de pe piață care furnizează servicii de măsurare și optimizare bazate pe atenție.
Pentru demararea parteneriatului, Xaxis România a colaborat cu EssenceMediacom România și Adelaide pentru a măsura calitatea media într-o campanie a unui retailer de anvergură, folosind modelul Adelaide, AU (attention units). Performanța campaniei a depășit indicatorii Adelaide, obținându-se astfel rezultate cu 34% mai bune comparativ cu nivelul de referință Adelaide pentru verticala retail și cu 27% peste cel din Europa.
Modelul AU al Adelaide este o măsurătoare omnichannel a calității media care evaluează probabilitatea de a acorda atenție unei reclame și impactul aferent, folosind un algoritm de machine learning. Modelul AU evaluează sute de semnale de calitate media, date de eye-tracking și rezultate, pentru a genera un scor de calitate precis și nuanțat pentru fiecare reclama plasată.
„Suntem încântați să colaborăm cu Adelaide pentru a oferi clienților noștri o performanţă superioară a campaniilor media programatice. Având în vedere corelaţia directă între modelul AU și rezultatele campaniilor media, suntem încrezători că această colaborare ne va ajuta să livrăm în mod constant o performanţă sporită campaniilor și să generăm un impact mai mare pentru clienții noștri”, a declarat Alexa Constantinescu, Programmatic Director, reprezentantul Xaxis România.
„Colegii noștri de la EssenceMediacom și Xaxis Elveția au implementat deja campanii de succes folosind modelul AU de măsurare. Într-o campanie internațională pentru un brand din industria auto, conversiile au crescut cu 69% utilizând un astfel de algoritm bazat pe AU pentru partea de bidding. Așadar, ne bucurăm să fim prima agenție de media din România care oferă o soluție atât de complexă pentru clienții noștri”, au menționat Cristian Agafiței, Digital Business Manager, Essence Mediacom România.
„La nivel global, Xaxis s-a orientat cu precădere către o abordare bazată pe date pe segmentele de media buying și măsurare. Cu doar câteva luni în urmă, am anunțat un parteneriat cu Xaxis Elveția, care le permite agențiilor de publicitate să folosească modelul AU pentru tranzacționare. Așadar, nu a fost o surpriză când campania pentru clientul din România a depășit indicatorii la nivel internațional”, a precizat Marc Guldimann, CEO-ul Adelaide. „Suntem foarte încântați să continuăm să inovăm și să colaborăm cu echipa Xaxis din România.”
Despre GroupM
GroupM este lider-ul global de management al investițiilor în media, care gestionează peste 50 miliarde USD în investiții anuale de media, prin intermediul agențiilor Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Essence, m/SIX și Xaxis. GroupM creează reale avantaje competitive pentru clienții săi prin intermediul specialiștilor din întreaga lume, oferind informații valoroase despre tendințele pieței cu privire la comportamentul consumatorilor și diverse platforme de media, expertiză de trading, market-leading brand-safe media, soluții tehnologice, conținut și multe altele.
Despre Xaxis
Xaxis transformă media digitală în rezultate de business cuantificabile. Maximizăm rentabilitatea investițiilor clienților noștri în media digitală, îmbinând tehnologia inovatoare AI, soluții avansate pe mai multe canale și expertiza programatică dedicată, pentru a dezvolta și optimiza indicatori de succes, în strânsâ legătură cu obiectivele de business ale clienților. Înființată în 2011, Xaxis este o companie parte a GroupM specializată în zona de advertising programmatic, care deservește peste 3.000 de brand-uri în 48 de piețe din întreaga lume. Detalii pe xaxis.com.
Despre Adelaide
Adelaide este lider în domeniul măsurării calității media bazate pe atenție. Modelul Adelaide de măsurare, AU, ajută agențiile de publicitate să ia decizii mai bune privind investițiile în media. AU este este un indicator omnichannel care evaluează mii de semnale pentru evaluarea nivelului de atenție și pentru a obține rezultate mai eficiente. Din 2019, Adelaide le-a permis brandurilor de top din întreaga lume să înțeleagă calitatea media și să descopere oportunități valoroase de optimizare pentru eficientizarea bugetelor și obținerea unor rezultate mai bune. Pentru mai multe informații, accesați adelaidemetrics.com.
Despre EssenceMediacom
EssenceMediacom este cea mai nouă și cea mai mare agenție a GroupM, care se angajează să livreze inovații în marketing pentru branduri. Născută din două agenții deschizătoare de drumuri, EssenceMediacom fuzionează ADN-ul Essence de performance, date, analytics și tehnologie creativă cu planificarea multichannel a audienței și expertiza de strategie a MediaCom.
EssenceMediacom, cu 10.000 de angajați în 120 de birouri din 96 de piețe, este unul dintre cei mai importanți specialiști globali în comunicare, cu bugete de peste 21 de miliarde de dolari (Sursa: COMvergence, 2021). Portofoliul său global de clienți include adidas, Coca-Cola (TCCC), Dell, Google, Hasbro, Mars, NBC Universal, P&G, Richemont, Shell, Sony și Uber.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz