Categories: Management

„X-Factor” in companii

Reading Time: < 1 minut

<p>  </p> <p> Redimensionarea inteligenta a unei companii depinde de o serie de factori cheie, dupa cum arata un raport al Deloitte. Compania trebuie sa stie foarte bine ce doreste sa obtina din urma unui astfel de proces. Mai mult, trebuie sa detina si sa interpreteze cu acuratete date despre proprii angajati. Structura organizatiei trebuie sa decurga direct din strategia de afaceri, care la randul sau trebuie sa fie clara si sa transmita in mod coerent tuturor angajatilor, indiferent de nivelul in ierarhie. Compania trebuie sa aiba un sistem foarte eficient de management al performantei. Si, i-ar mai trebui si “Factorul X”, dupa cum mai arata raportul Deloitte.</p> <p> “Factorul X este acel ‘ingredient’ care confera unicitate unei companii de succes”, spune Doina Patrubani, Director Deloitte Consultanta si expert cu vasta experienta internationala in domeniul Capitalului Uman. “Poate fi instinctul privind evolutia sau tendintele pietei de profil, viziunea, maturitatea afacerii si a managementului, modul cum se poate obtine eficienta si productivitate, gradul de angajament si aliniere la strategie al personalului sau calitatile de lider de care da dovada directorul companiei”, mai adauga Doina Patrubani.</p> <p> Actuala etapa a crizei economice obliga organizatiile sa examineze extrem de atent structura de costuri. Fata de etapele premergatoare recesiunii, de aceasta data conducerea companiilor trebuie sa acorda o importanta deosebita echilibrului dintre necesitatea de a reduce costurile pe de-o parte, iar pe de alta parte, de a anticipa imperativele strategice pe termen mediu si scurt. Sarcina este cu atat mai dificila cu cat in fiecare domeniu de activitate se pot construi nu unul singur ci mai multe scenarii diferite ale evolutiei contextului economic in urmatorii ani. </p>

Team

Recent Posts

Neoversity, o nouă platformă educațională, caută să rezolve criza orientării în carieră a Gen Z

Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…

7 ore ago

Maxim istoric de Black Friday 2024 prin canalele Băncii Transilvania

Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…

o zi ago

Black Friday la eMAG cu rezultate impresionante. Creștere de 22%, vânzări de aproape 900 milioane lei

A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…

o zi ago

Românii au comandat de peste 800 de milioane de lei de pe eMAG până la 19:30

Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…

2 zile ago

Hidroconstrucția se pregătește de ieșirea din insolvență

Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…

2 zile ago

Aproape 900.000 de tranzacții în magazinele online de Black Friday. Plăți de peste 550 milioane lei

PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…

2 zile ago