WOPA este agenția care se ocupă de comunicarea digitală a brandului Floriol
Reading Time: < 1 minutCum găsești o nouă definire a gătitului pentru Floriol? Răspunsul oferit de agenția WOPA a convins clientul – Bunge și a dus la câștigarea pitchului pentru comunicarea digitală a Floriol.
Campania “Poftă de emoții, Poftă de viață”, semnată de WOPA, se reflectă în comunicare pe Youtube, Facebook, Instagram, în challenge-uri lansate către influenceri și este gândită să funcționeze pe termen lung. Materialele influencerilor sunt încărcate pe noul site Floriol.
Pe Floriol.ro pot fi găsite peste 100 de rețete din bucătăria italiană, franțuzească, chineză, mexicană, libaneză sau din Peru, alături de rețete românești cu un ‘twist’ și de rețete fantezie.
Echipele care au dezvoltat campania:
Din partea WOPA: Dragoș Ometiță (Creative Director); Daniel Hărmănescu (Senior Copywriter); Anca Duma (Head of Social Media); Mihaela Giurcă (Client Service Director); Andra Țivichi (Account Director).
Din partea Bunge: Monica Spiru (Marketing Manager Bunge România & Bulgaria); Iulia Dobromir (Brand Manager).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz