WishMo, aplicația care eficientizează management-ul end-to-end al campaniilor de tip consumer promo pentru branduri
Reading Time: 2 minuteWishMo este singura aplicație care centralizează toate concursurile din România și care se adresează atât companiilor care organizează campanii cu mecanică de tombolă cât și utilizatorilor finali.
Ca urmare a nevoii identificate în piață în rândul companiilor care organizează campanii de stimulare a vânzărilor în mod regulat, WishMo oferă mijloacele tehnice necesare pentru eficientizarea procesului, facilitând înregistrarea concursurilor și managementul end-to-end al campaniei, mixând inovația tehnologică și procesele automatizate cu know-how de advertising, respectând totodată reglementarea GDPR aflată în vigoare. Aplicația se concentrează pe mecanici user-friendly și narative creative orientate spre retenție ce determină consumatorii finali să revină, incluzând totodată și mecanici de gamification pentru campaniile de tip national consumer promo ale brandurilor.
WishMo se axează pe optimizarea întregului proces pentru companii, având o interfață accesibilă și user-friendly în ceea ce privește procesul de creare și organizare a campaniilor, logistică necesară pentru lansare și amplificare, ușurință de utilizare și înscriere a participanților, monitorizare intuitivă în timp real, centralizare rezultate și procese integrate pentru etapa de post-campanie.
La nivel de consumator, WishMo are scopul de a aduce fanii mai aproape de brandurile preferate, oferindu-le posibilitatea de a urmări tombolele cu premii organizate de companii. Utilizatorii pot avea acces centralizat la toate concursurile active în piață, având totodată posibilitatea de a se înscrie și de a participa direct din aplicație, făcând dovada respectării mecanicii de concurs solicitate de către brand (ex: poză cu bonul fiscal ce reprezintă dovada achiziționării de produs, codul unic de pe ambalaj etc.).
“Fanii de concursuri cu premii și tombole din România sunt într-o relație complicată cu brandurile. WishMo integrează procese tehnologice și de marketing inovatoare și își dorește să ofere fiecărei părți exact ce își dorește, fie că este vorba despre branduri, fie că este vorba despre consumatorul final. Mai multe șanse de câștig participanților la concursuri și rezultate mai bune în campanii departamentelor de marketing. Țintim 100.000 de downloads până la final de 2022 și facem eforturi pentru crearea unei comunități în jurul WishMo. Între timp, ne concentrăm și pe extinderea funcționalităților și pe scalarea internațională, acestea fiind câteva dintre obiectivele de business pentru anul viitor,” declară Ciprian Susanu, fondator.
“WishMO te transformă în câștigător, iar esența aplicației are la bază acea senzație foarte mișto pe care o ai atunci când câștigi. Împreună cu Bottom Line Production am avut oportunitatea să particip la un proiect inovator, foarte ofertant din punct de vedere creativ, construind un film plin de energie prin care să lansăm aceasta aplicație nouă pe piață.
WishMo schimbă perspectiva și paradigma atât pentru branduri, cât și pentru fanii acestora, iar alături de Dare Digital, de Ciprian și de întreaga echipă din spatele proiectului, am reușit să ajungem la formula câștigătoare. Am trecut împreună peste challenge-urile acestui început de drum și am realizat o campanie fun, memorabilă și jucăușă; scriind prima pagină dintr-o poveste frumoasă. Și sper să scriem împreună multe noi pagini de poveste,” spune George-Luca Gugulici, regizor.
Aplicația este disponibilă pe Google Play, Huawei AppGallery și AppStore.
Următorii pași în dezvoltarea WishMo implică lansarea de noi funcționalități pentru automatizarea proceselor și gamification, urmate de scalarea la nivel internațional.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz