7card, deținut de Wellhub (fostul Gympass), platforma de referință în wellbeing-ul corporate, lansează în România raportul de rentabilitate în wellbeing din 2024.
Studiul a constatat că 95% dintre companiile care măsoară ROI-ul programelor de wellbeing corporate obțin randamente pozitive, în creștere față de 90% în 2023. În plus, 91% dintre liderii HR au raportat că costul beneficiilor de sănătate a scăzut, ca rezultat al programului lor de wellbeing – în creștere față de 78% în 2023. Liderii de HR au atribuit acest rezultat reducerii zilelor de concediu medical, costurilor mai mici pentru sănătate și recrutare, precum și ratei mai mari de retenție, creșterii productivității, dar și satisfacției generale a angajaților.
Când vine vorba de stimularea participării și implicării extinse a angajaților în programele de wellbeing, doi factori importanți au ieșit în evidență:
Clienții Wellhub văd chiar mai multe beneficii din programele lor de wellbeing. De exemplu, 77% dintre companiile cu acces la Wellhub au raportat un ROI total de peste 100%, comparativ cu 53% dintre companiile fără Wellhub. În plus, 52% dintre companiile cu Wellhub au observat creșteri semnificative ale productivității angajaților datorită programului lor de wellbeing, comparativ cu 45% dintre companiile fără Wellhub.
“Nu a trecut mult timp de când companiile priveau starea de bine ca pe un beneficiu periferic. Dacă angajații doreau să participe la o clasă de yoga sau să meargă la sală, era în regulă, dar nu era văzută ca o parte critică a afacerii,” a declarat Cesar Carvalho, fondator și CEO al Wellhub, fost Gympass.
„Acum este clar că punerea la dispoziția angajaților a doar câtorva soluții punctuale nu funcționează. A fi o companie de wellbeing înseamnă a crea un mediu de lucru în care angajații se simt susținuți să aibă grijă de sănătatea lor holistică – și oferirea resurselor necesare pentru acest lucru. Faptul că aproape două treimi dintre liderii de HR au raportat un randament de doi lei pentru fiecare leu investit în wellbeing-ul angajaților este o descoperire care ne face să vedem lucrurile într-o lumină nouă și ne arată cum această investiție aduce beneficii atât angajaților, cât și angajatorilor.”
“Și noi, în România, am observat rezultate similare. Doi factori au ieșit în evidență față de cercetările din anii trecuți. Primul – implicarea și susținerea managementului și al doilea, implementarea unui program coerent și bine structurat, în locul unor acțiuni disparate, a avut un impact semnificativ asupra creșterii ratelor de adopție și participare ale angajaților” menționează Dan Moraru, Country Lead 7card by Gympass.
Pentru a accesa întregul Raport de Randament în Wellbeing din 2024, vă invităm să accesați această pagină.
7card by Wellhub (fostul Gympass) este singura soluție completă de wellbeing din România, pentru companii și angajații lor. Un serviciu care oferă acces la cea mai largă varietate de activități de relaxare și sport, disponibile în aplicația 7card și care ajută companiile să joace un rol semnificativ în asigurarea bunăstării angajaților lor, prin programul corporativ de wellbeing.
Prin intermediul aplicației 7card angajații au acces la peste 560 de centre de fitness, yoga, pilates, piscine, studiouri de dans sau escaladă, plus alte 50 de activități. De asemenea utilizatorii 7card au acces la programe de wellbeing care oferă consiliere, programe de nutriție, mindfulness, educație de wellbeing care pot fi continuate și în perioadele de pauză de la activitatea de fitness, pentru a susține călătoria lor de wellbeing.
Cu peste 12 ani de activitate, 7card susține peste 250.000 de angajați din peste 1.500 de companii în 57 de orașe din România, din toate domeniile de activitate și toate dimensiunile, să își construiască programul ideal de wellbeing.
În ianuarie 2022, 7card a fost achiziționat de către Wellhub (fostul Gympass), operatorul global #1 în servicii de corporate wellbeing, cu operațiuni în 11 țări din America de Nord și Centrală, America de Sud și Europa.
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…
Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…