MarComm

Blue își începe călătoria în industria de ridesharing printr-o campanie de lansare semnată de WAVE

Reading Time: 3 minute

WAVE semnează campania de lansare a celui mai nou serviciu de ridesharing disponibil în București, Blue, parte a grupului Autonom. Sub conceptul devenit slogan, „Călătorii, nu curse”, brandul beneficiază de o platformă de comunicare integrată ce cuprinde un mix dinamic de tactici și canale: OOH și indoor, radio, PR și evenimente, video, digital și social media.

Blue a intrat pe piață poziționându-se ca un challenger într-o industrie competitivă: singura companie de ridesharing 100% românească, orientată spre utilizatorii locali, cărora le oferă servicii sustenabile, accesibile și de calitate. Rolul WAVE a fost să capteze și să păstreze atenția publicului, să genereze awareness și share of voice, exprimând, în același timp, într-un mod captivant, ADN-ul brandului.

“Încă de când am primit brieful de pitch, am știut că acest proiect necesită un mix de capabilități și expertize, care să se completeze într-un concept creativ inovator, extrem de bine etapizat. Am lucrat, în primul rând, pe o bază strategică foarte solidă, care ne-a permis să construim o campanie integrată, în linie cu valorile și planurile brandului, nevoile consumatorilor și tendințele industriei.

Mai departe, am creionat mesajele potrivite pentru fiecare mediu, astfel încât să ducem comunicarea într-o zonă mult mai orientată spre utilizatorii serviciului, făcându-i, astfel, să se simtă recunoscuți și apreciați. Blue este un brand creat pentru nevoile fiecărui oraș în care va activa, iar promisiunea sa este cea de a se adapta constant infrastructurii și publicului său, pentru a oferi experiențe remarcabile”, a declarat Manuela Silică, Business Development Director WAVE.

“Ce merită bucureștenii?” – o întrebare care a generat conversații și a ajutat Blue să își exprime angajamentul

Campania de lansare Blue a pornit cu o etapă de teasing, care a adresat o întrebare deschisă publicului: “Ce merită bucureștenii?”. Aceasta a permis brandului să genereze conversații online și offline, să trezească sentimente de curiozitate și să lase loc de interpretare. Întrebarea a fost lansată printr-o serie de materiale de comunicare, afișate la metrou și în mediul online, iar răspunsurile au fost centralizate într-un landing page, dedicat brandului.

Revealul a venit prin centralizarea acestor răspunsuri într-un video, care a definit teritoriul de brand al Blue și angajamentul său pentru publicul și utilizatorii săi.

Ulterior, campania a continuat cu implementarea strategiei de comunicare integrată, menită să maximizeze impactul lansării și să amplifice mesajele-cheie, pe o perioadă mai mare, folosind o serie de canale – OOH și indoor, radio, evenimente, presă, digital și social media.

În calitate de agenție de brand a Blue, WAVE a strategizat și gestionat fiecare element al campaniei, de la partea de dezvoltare, până la implementare. Agenția a fost responsabilă pentru creație, producția de spoturi video și radio, diseminarea mesajelor în mediul digital, strategia de organizare a evenimentelor dedicate stakeholderilor relevanți și strategia de relații publice.

“Lansarea Blue în România demonstrează capacitatea WAVE de a se adapta fără probleme la piața și la cerințele clienților noștri, o agenție care a pornit, acum mai bine de 23 de ani, cu un focus puternic pe zona de BTL. În timp, am evoluat odată cu industria și cu clienții noștri și am devenit o agenție de comunicare integrată, care să faciliteze conexiunea dintre oameni și branduri. Sunt mândru că suntem agenția de brand a Blue și că am creat această campanie inovatoare, cu potențial de dezvoltare și amplificare, care schimbă felul în care industria de ridesharing comunică”, a declarat Al Kamara, fondator WAVE.

“Când am inițiat discuțiile interne despre lansarea acestui serviciu aveam așteptări mari, dar și emoții pe măsură. Era important să ne poziționăm corect, să construim pe nevoile consumatorilor și să ieșim în față, într-o piață extrem de competitivă. Suntem fericiți că am ales WAVE și că am beneficiat de expertiza lor pe zona de strategie, producție și comunicare. Ne plac rezultatele pe care le avem deja, dar, dincolo de ele, ne place și modul colaborativ în care a fost abordat acest proiect, felul în care nevoile și insighturile noastre au fost integrate într-o campanie extrem de eficientă”, a declarat Andrei Stancu, CEO Autonom Drive.

Despre WAVE

WAVE este o agenție de comunicare integrată, sub poziționarea “The Really Fully Integrated Agency”, oferind servicii extinse care acoperă tot spectrul de marketing și comunicare. Printre clienții WAVE se numără Autonom Group, Whirlpool, Unilever, City Park Mall of Constanta, Nordic Foods, Samsung, Serpico, Sun Plaza Shopping Center, LIDL, Huggies, Kotex, Panini.

Despre Blue

Blue o companie românească de ride-hailing, parte din cea mai extinsă rețea de mobilitate, Autonom. Blue îmbină tehnologia modernă cu excelența operațională pentru a fi un agent al schimbării pozitive spre o mobilitate urbană sustenabilă.

Credits:

Echipa WAVE:

Manuela Silică – Business Development Director

Carmen Marinescu – Client Service Director

Marinele Negru – Junior Account Manager

Alex Manciu – Senior Copywriter

Raisa Știrbu – Art Director

Dragos Speriatu – DTP

Parteneri:

Andrei Bălan

DWF

United Media Services

Echipa Blue:

Andrei Stancu – CEO

Maria Tătaru – Marketing Manager

Elena Miu – Business Development Manager

Teodora Troacă – Opportunities Creator

Casian Crăciun – Marketing Specialist

Romanita Oprea

Recent Posts

Editura Didactica lansează noi titluri dedicate prevenirii și combaterii bullyingului

Editura Didactica Publishing House lansează două noi titluri pe subiectul promovării valorilor fundamentale: Invincibil la bullying – o colecție de 12…

11 minute ago

Tudor Marchiș, noul CEO în cadrul Bog’Art Building Management

Bog’Art Building Management l-a numit pe Tudor Marchiș în funcția de CEO, deschizând un nou capitol în industria de facility…

53 de minute ago

Moroccanoil a lansat în România gama de colorare a părului Color Rhapsody Ultimates și cea de îngrijire a scalpului

Moroccanoil, lider în îngrijirea părului inspirată de puterea uleiului de argan, a lansat în România noua gamă de colorare profesională…

12 ore ago

Proiectul „Culture & Cultures. Connecting the Dots” lansează turul audio al satului Biertan de Ziua Patrimoniului Mondial UNESCO în România

Asociația Designers, Thinkers, Makers continuă și în 2024 programul său complex, pe termen lung, dedicat revitalizării culturale, realizând alături de…

12 ore ago

Studiu Offerista: 72% din români sunt îngrijorați de creșterea prețurilor și vor aloca un buget mai mic per achiziție de sărbători

Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…

13 ore ago

Vodafone și Oxygen câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2024

Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…

13 ore ago