Vreți să ajutați copii cu deficiențe de vedere? SMS la 8835
Reading Time: 3 minuteÎn prezent, în România există peste 60.000 de copii cu dizabilități – senzoriale, psihice sau intelectuale – care trăiesc izolați, cu grave probleme de socializare, nu ies singuri din casă, nu se integrează în societate, iar statisticile spun că 90% dintre aceștia ajung șomeri. Pornind de la acest context, Kinecto Isobar și asociația Climb Again au lansat “Pune-te în ochii lor”, o campanie socială ce își propune să strângă 100.000 euro pentru construirea unui centru de terapie prin sport adresat copiilor cu deficiențe de vedere.
Climb Again este o organizație ce îi ajută pe copiii, tinerii și adulții cu nevoi speciale să practice escalada ca o metodă de terapie pentru dizabilitate, de dezvoltare a abilităților de viață și de integrare socială.
”Construirea unui centru de terapie prin sport este o necesitate și sperăm că toate eforturile noastre vor ajuta ceea ce acum este un vis să devină realitate. Pentru asta avem nevoie de cât mai multe voci, așa că cerem tuturor să se pună în ochii lor, să doneze 2 euro prin SMS, să meargă la sala de escaladă și să vadă ce se întâmplă acolo”, a declarat Silvia Marinescu, Head of Strategy la Kinecto.
”Obiectivul campaniei este strângerea de fonduri pentru un centru de terapie prin sport adresat copiiilor cu probleme speciale. Centrul va dispune de pereți de escaladă, sali de antrenament și sali de terapie. Antrenamentele sportive sunt întregite de sprijinul psihologic, terapeutic, social și material pe care îl vom acorda tinerilor cu dizabilități, în special acelora cu deficiențe de vedere”, a declarat Claudiu Miu, președinte și antrenor Climb Again.
Donațiile se fac la numărul de SMS 8835, trimițând cuvântul ”VAD” (donație fixă de 2 euro).
Campania va beneficia de media pe Pro TV, România TV, Digi, Național TV, N24 și Favorit TV, precum și de promovare pe Facebook și pe website-ul organizației.
În plus, campania beneficiază și de o componentă de social media, agenția lansând tuturor celor interesați să se implice provocarea de a se pune în situația de a trai câteva secunde în beznă, “punându-se în ochii lor”. Astfel, oamenii sunt provocați să se filmeze în timp ce, legați la ochi și ajutându-se de un selfie-stick pe post de baston, încearcă să facă lucruri uzuale, în spații normale.
Filmulețul ar trebui să fie cât de scurt posibil, iar la final să dea leapșa mai departe, spunându-le prietenilor virtuali despre Climb Again și despre numărul de SMS 8835 unde pot pune și ei o priza la viitorul centru de terapie prin escaladă.
Actrița Crina Semciuc este prima persoană publică, ce s-a alăturat deja campaniei.
Campania a fost realizată 100% pro-bono.
Echipa Kinecto Isobar București: Radu Ionescu – Creative Director; Silvia Marinescu – Head of Strategy; Ioana Oprică – Creative Strategist; Andrei Dumitrescu – Senior Art Director; Marius Vlad – Head of Design; Alin Enulescu – Art Director; Corina Craja – Social Media Manager; Dorian Popescu – Junior Art; Dana Canurschi – Copywriter; Alina Medaru – Group Account Director
Echipa Climb Again: Claudiu Miu – Președinte; Ana Anton – Manager de proiect; Cristina Moșteanu – Voluntar; Parteneri: Galactic Gym
Spotul a fost realizat cu sprijinul casei de producție DeFilm, echipa fiind formată din: Radu Stancu – Producător; Paul Negoescu – Regizor; Gabi Basalici – Editor; Marius Leftărache – Sunet și muzică; Ana Drăghici – Imagine; Șerban Pavlu – Voce; Crina Semciuc; Casa de producție – DeFilm
Post producția a fost asigurată de PlayTimePost și Avanpost.
Media a fost realizată cu contribuția agențiilor din grup Dentsu Aegis Network: Carat, Posterscope și Ampilfi.
Climb Again este înființată de Claudiu Miu, fost campion balcanic la escaladă pe care o boală cruntă l-a scos din viața sportivă. Odată ce și-a revenit, a înființat organizația care redă încredere și o viață nouă unora dintre cei mai marginalizați copii.
Fondată în 2002, agenția de comunicare digitală Kinecto face parte, începând cu 2013, din Isobar, o agenție globală de servicii digitale de marketing, activă în peste 45 de piețe din întreaga lume.
La nivel mondial, Dentsu Aegis Network oferă clienților servicii de expertiză în media, comunicare digitală și servicii de creație publicitară. Grupul operează în 132 de țări din întreaga lume, cu peste 27.000 de specialiști dedicați.
Dentsu Aegis Network activează în România cu șase branduri: Carat, Vizeum (agenții de media), Kinecto Isobar (agenție de digital advertising), iProspect (digital performance) Posterscope (publicitate OOH), Amplifi (CE E).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz