Vrei sa fii Mos Craciun
Reading Time: < 1 minutIn aceasta luna, mai mult ca oricand, fiecare dintre noi ne gandim si la cei din jurul nostru, cei care sunt mai putin norocosi. Fiecare incearca sa ii ajute cum poate, mai ales ca este la indemna noastra sa facem acest lucru.
Cei de la BRD s-au gandit sa ajute si ei, in felul lor. Astfel au ajuns la „Vrei sa fii Mos Craciun ?”, o poveste frumoasa (si adevarata :-)) care a inceput in 2010. Este un proiect 100% BRD, derulat de banca cu ajutorul unor fundatii partenere. Rolul principal este jucat de salariatii bancii care isi asuma rolul de Mos Craciun; in cei patru ani care au trecut de la inceputul proiectului, oamenii din echipa BRD au facut fericiti peste 5000 de copii din mai multe zone ale tarii, copii care traiesc in conditii dificile si care nu au primit niciodata un cadou.
Mecanismul proiectului pare simplu, insa presupune dedicare si eforturi logistice deosebite: copiii scriu „scrisori catre Mos Craciun” care ajung la angajatii BRD inscrisi in program. Acestia cumpara cadourile, iar echipa CSR si ONG-urile partenere se ocupa de distribuirea cadourilor si de organizarea pomului de Craciun. In fiecare comunitate se organizeaza astfel de sarbatori, iar multi dintre angajatii BRD participa la ele.
La buna desfasurare a programului participa peste 15 asociatii si mai mult de 20 de voluntari din BRD, care se ocupa de selectarea fundatiilor, distribuirea scrisorilor, gestionarea primirii si transmiterii cadourilor, precum si de comunicarea interna.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz