Publicitate

Voxa lansează campania TV „Transformă orice moment într-o poveste”

Reading Time: 3 minute

Voxa lansează prima campanie TV dedicată streamingului de audiobook-uri, o categorie în plină ascensiune în România și la nivel global. În linie cu misiunea brandului de a integra cititul în viața de zi cu zi și de a pune bazele categoriei, campania își propune să introducă audiența în universul cărților audio, care oferă o nouă dimensiune poveștilor.

Conceptul campaniei este inspirat de ascultătorii care aleg audiobook-urile pentru că transformă cititul într-o experiență și stimulează imaginația. Pornind de la acest beneficiu, cele două spoturi de imagine ale campaniei prezintă personajele în activități de zi cu zi care sunt transformate în povești neașteptate atunci când sunt însoțite de o carte audio. 

Nota execuțională a celor două spoturi de imagine se folosește de limbaje cinematografice binecunoscute ale genurilor Romance și Thriller (două dintre categoriile cele mai accesate în aplicația Voxa) pentru a dramatiza ideea că personajul devine atât de captivat de poveste încât universul realității și cel al cărții se contopesc. Spoturile pot fi accesate aici și aici.

„Ca lider al categoriei ne propunem să investim în creșterea notorietății și popularității audiobook-urilor, dar într-o manieră care să inspire și să stârnească interesul pentru acest format. Storytelling-ul ne definește ca produs și ne dorim ca și campaniile de comunicare să fie povești cu care te bucuri să te întâlnești. Am început anul cu o călătorie în timp alături de Teatrul Radiofonic și nostalgia primelor povești ascultate, iar răspunsul audienței a fost unul imediat și plin de emoție. Continuăm cu un twist din universul cinematografic și vom continua să explorăm multe alte unghiuri pe parcursul anului”, a spus Alecsandra Roman, CMO la Voxa.

Campania de imagine include o serie de spoturi TV, o campanie outdoor, inițiative de PR și o serie de parteneriate care se vor desfășura până la sfârșitul anului sub umbrela „Transformă orice moment într-o poveste”.

„Când ești un brand la început de drum într-o categorie nouă, este important să ai o abordare axată pe funcționalitate, dar să găsești și un unghi emoțional prin care să transmiți care este povestea produsului tău. Asta am încercat să surprindem în cele două spoturi: experiența de a pătrunde într-o poveste bine scrisă, de oriunde și oricând”, a adăugat Oana Știrbu, Senior Brand Manager la Voxa

Odată cu campania de imagine, brandul lansează și o nouă identitate vizuală care unește universul cărților, cel al streamingului audio, și surprinde esența a ceea ce înseamnă Voxa: o experiențǎ pe care o poți lua cu tine oriunde. 

Noua identitate vizuală, conceptul creativ și execuția spoturilor sunt semnate de MRM, iar producția a fost realizată de către Luca’s Art Film, sub viziunea regizorului Ovidiu Păun, proaspăt întors în România după mai mulți ani de proiecte în afara țării.  Campania TV se va desfășura în perioada 16 februarie – 15 martie, iar planul de media include 23 de stații generaliste și de nișă. Spoturile de imagine vor fi însoțite și de alte cinci spoturi de produs, care prezintă o selecție de titluri din catalogul Voxa.

Credits

Echipa Voxa

Alecsandra Roman – Chief Marketing Officer

Oana Știrbu – Senior Brand Manager

Naratori

Vlad Rădescu – narator spot Thriller 

Mihai Călin – narator spot Romance

Marcela Moțoc – announcer

Echipa MRM, parte din McCann Worldgroup Romania

Ioana Zamfir – Executive Creative Director

Mihai Constantinescu – Group Creative Director

Paula Ionescu – Group Creative Director

Ionuț Cioroiu – Copywriter

Andrei Ilincaru – Art Director

Traian Popa – Web-Designer

Răzvan Diaconu – Account Director

Andreea Sofrone – Business Director

Echipa Luca’s Art Film

Ovidiu Paun – Regizor

Bobo Filip – DOP

Radu Șelaru – Producător

Simona Dumitrașcu – Coordonator producție 

Filip Petcu – Asistent Producție

Dan Floroiu – Editor

Andrei Cojocaru – First AD

Echipa MSL The Practice

Sabrina Canea – Communication Manager

Daniela Marin – Communication Director

Romanita Oprea

Recent Posts

Emisiile asociate AI ar putea crește de peste 10 ori până în 2030

Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…

o oră ago

Guvernul a semnat acordul pentru achiziția a 32 de aeronave Lockheed Martin F-35

Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…

3 ore ago

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

4 ore ago

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

4 ore ago

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

4 ore ago

Peste 1300 de ONG-uri cer partidelor politice să-și facă publică poziția față de facilitățile fiscale pentru sponsorizarea societății civile

Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…

4 ore ago