Voxa lansează prima campanie TV dedicată streamingului de audiobook-uri, o categorie în plină ascensiune în România și la nivel global. În linie cu misiunea brandului de a integra cititul în viața de zi cu zi și de a pune bazele categoriei, campania își propune să introducă audiența în universul cărților audio, care oferă o nouă dimensiune poveștilor.
Conceptul campaniei este inspirat de ascultătorii care aleg audiobook-urile pentru că transformă cititul într-o experiență și stimulează imaginația. Pornind de la acest beneficiu, cele două spoturi de imagine ale campaniei prezintă personajele în activități de zi cu zi care sunt transformate în povești neașteptate atunci când sunt însoțite de o carte audio.
Nota execuțională a celor două spoturi de imagine se folosește de limbaje cinematografice binecunoscute ale genurilor Romance și Thriller (două dintre categoriile cele mai accesate în aplicația Voxa) pentru a dramatiza ideea că personajul devine atât de captivat de poveste încât universul realității și cel al cărții se contopesc. Spoturile pot fi accesate aici și aici.
„Ca lider al categoriei ne propunem să investim în creșterea notorietății și popularității audiobook-urilor, dar într-o manieră care să inspire și să stârnească interesul pentru acest format. Storytelling-ul ne definește ca produs și ne dorim ca și campaniile de comunicare să fie povești cu care te bucuri să te întâlnești. Am început anul cu o călătorie în timp alături de Teatrul Radiofonic și nostalgia primelor povești ascultate, iar răspunsul audienței a fost unul imediat și plin de emoție. Continuăm cu un twist din universul cinematografic și vom continua să explorăm multe alte unghiuri pe parcursul anului”, a spus Alecsandra Roman, CMO la Voxa.
Campania de imagine include o serie de spoturi TV, o campanie outdoor, inițiative de PR și o serie de parteneriate care se vor desfășura până la sfârșitul anului sub umbrela „Transformă orice moment într-o poveste”.
„Când ești un brand la început de drum într-o categorie nouă, este important să ai o abordare axată pe funcționalitate, dar să găsești și un unghi emoțional prin care să transmiți care este povestea produsului tău. Asta am încercat să surprindem în cele două spoturi: experiența de a pătrunde într-o poveste bine scrisă, de oriunde și oricând”, a adăugat Oana Știrbu, Senior Brand Manager la Voxa.
Noua identitate vizuală, conceptul creativ și execuția spoturilor sunt semnate de MRM, iar producția a fost realizată de către Luca’s Art Film, sub viziunea regizorului Ovidiu Păun, proaspăt întors în România după mai mulți ani de proiecte în afara țării. Campania TV se va desfășura în perioada 16 februarie – 15 martie, iar planul de media include 23 de stații generaliste și de nișă. Spoturile de imagine vor fi însoțite și de alte cinci spoturi de produs, care prezintă o selecție de titluri din catalogul Voxa.
Credits
Echipa Voxa
Alecsandra Roman – Chief Marketing Officer
Oana Știrbu – Senior Brand Manager
Naratori
Vlad Rădescu – narator spot Thriller
Mihai Călin – narator spot Romance
Marcela Moțoc – announcer
Echipa MRM, parte din McCann Worldgroup Romania
Ioana Zamfir – Executive Creative Director
Mihai Constantinescu – Group Creative Director
Paula Ionescu – Group Creative Director
Ionuț Cioroiu – Copywriter
Andrei Ilincaru – Art Director
Traian Popa – Web-Designer
Răzvan Diaconu – Account Director
Andreea Sofrone – Business Director
Echipa Luca’s Art Film
Ovidiu Paun – Regizor
Bobo Filip – DOP
Radu Șelaru – Producător
Simona Dumitrașcu – Coordonator producție
Filip Petcu – Asistent Producție
Dan Floroiu – Editor
Andrei Cojocaru – First AD
Echipa MSL The Practice
Sabrina Canea – Communication Manager
Daniela Marin – Communication Director
Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…
Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…