Votca Absolut nu are nimic de ascuns
Reading Time: < 1 minutTe-ai dezbrăca complet pentru firma la care lucrezi? Angajații de la Absolut au făcut-o deja în filmul pentru cea mai noua campanie de comunicare lansată de brandul suedez de votcă, cu tema: “Votca ce nu are nimic de ascuns”. De ce? Ca să arate cât de transparente sunt lucrurile la fabrica lor din Åhus, Suedia.
Absolut arată imagini din spatele porților fabricii de la Åhus și etapele procesului de productie. În film apar angajații companiei complet nud care spun povestea întregului proces de fabricație de la procesul de distilare până la modul în care înțeleg să respecte mediul înconjurător, reciclând și refolosind resursele de pe tot parcursul lanțului de producție.
Nuditatea din film nu este folosită ca element senzațional, ci ca o metaforă a transparenței procesului de producție.
Filmul a fost regizat de Sam Hibbard, cu sprijinul artistic al BBH și face parte din campania de comunicare Create A Better Tomorrow, Tonight dezvoltată de Absolut.
Echipele implicate în dezvoltarea acestei campanii:
The Absolut Company: Anna Malmhake – CEO; Craig Johnson – VP Global Marketing; Gaia Gilardini – Global Communications Director; Tobias Hökeberg- Global Senior Marketing Manager; Fredrik Thorsen – Global Head of Digital; Stephen Brown- Global Marketing Manager Digital; Georgia Mcdonnell-Adams – Global Brand Manager; Oscar Danielsson – Global Brand Manager
BBH: Anthony Austin, Executive Creative Director; Pablo Gonzalez De La Pena, Associate Creative Director; Doug Fridlund și Mikael Alcock (echipa de creație), Kate Roberts, Business Lead; David White, Account Manager, Melanie Arrow, Strategy Director; Raphael Bittner și Flo Robertson (strategie); Natalie Parish, Producer; Sarah Finnigan-Walsh, Assistant Producer.
Mai multe detalii despre campanie, aici.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz