Voluntariat, pe banii angajatorului
Reading Time: 2 minuteCompania farmaceutica GSK Romania a desfasutat, in perioada august – septembrie “GSK Orange Day”, o initiativa demarata, la nivel global, in anul 2009. Prin aceasta, angajatii companiei doneaza o zi de lucru platita de companie si isi pun priceperea in sprijinul unor cauze sociale in care cred. Programul, ajuns la cea de-a sasea editie in Romania, a reunit 400 de voluntari din cadrul echipelor GSK Pharma, GSK Consumer Healthcare, Europharm Distributie si din cadrul fabricii GSK din Brasov.
Acestia au venit in sprijinul a 800 de copii si adulti din 13 localitati din tara. Actiunile fac parte din strategia GSK Romania prin care, compania si-a propus sa contribuie, prin toate activitatile pe care le deruleaza la nivel local, la imbunatatirea sperantei de viata a romanilor si a calitatii vietii acestora, in conditiile in care Romania se confrunta cu unii dintre cei mai scazuti indici legati de speranta de viata din UE si de mortalitatea infantila – acolo unde Romania inregistreaza o rata dubla fata de media europeana, potrivit unui sondaj realizat in urma cu doi ani de Eurostat. La fel ca in anii trecuti, voluntarii GSK au avut posibilitatea de a propune cauze sociale si de a alege proiectele in care s-au implicat. De asemenea, GSK s-a bucurat de sprijinul partenerilor sai traditionali in proiecte sociale – United Way, Organizatia “Salvati Copiii” si Hospice Casa Speran]ei. In Bucuresti, aproape 200 de persoane au beneficiat de ajutorul voluntarilor GSK.
Printre beneficiarii initiativei GSK s-au numarat si copii cu HIV/SIDA internati in Pavilionul “Floarea Soarelului” din cadrul Institutului “Matei Bals” din Bucuresti. 18 voluntari din GSK si-au petrecut o zi curatand, ramenajand si imbracand in culori prietenoase un salon din cadrul Pavilionului si spatiul de joaca exterior.“Ne bucuram ca echipa noastra creeaza an de an povesti de succes despre compasiune, sprijin si munca in echipa. Toate actiunile de voluntariat pe care le desfasuram au acelasi obiectiv: sa contribuie la imbunatatirea starii de sanatate a persoanelor defavorizate. Stim ca o zi de lucru este doar un inceput, dar stim si ca, dupa sase ani, echipa noastra depune tot mai mult efort si tot mai multa daruire in a sustine cauze care au devenit cu adevarat ale lor. ‘GSK Orange Day’ si-a castigat deja locul printre initiativele prioritare ale GSK in Romania”, spune Barbara Cygler, General Manager al GSK Romania.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz