Vola.ro, cea mai mare agenție online de turism din România lansează serviciul Vola Flex prin care, în cazul unui zbor anulat în mod voluntar, pasagerii români își primesc banii înapoi sub formă de numerar, în maximum 3 zile, fără întrebări suplimentare și documente justificative.
Cercetările realizate la nivel global în perioada pandemiei arată că aproape jumătate (45%) dintre călători ar rezerva o călătorie dacă ar avea opțiunea de anulare gratuită sau posibilitatea de a-și recupera suma plătită. O treime (32%) au declarat că ar rezerva călătoria dacă ar putea să o reprogrameze în mod gratuit.
În încercarea de a răspunde solicitărilor clienților care își doreau să-și anuleze călătoria în mod voluntar din diferite motive și din dorința de a fi cât mai aproape de nevoile lor, Vola.ro a lansat serviciul Vola Flex, disponibil tuturor pasagerilor care efectuează rezervări de bilete de avion prin intermediul site-ului Vola.ro.
“Călătorii doresc să se simtă confortabil atunci când fac o rezervare. Cea mai mare îngrijorare în rândul turiștilor este incapacitatea de a-și recupera costurile biletelor de avion în eventualitatea unei anulări a zborului fără a avea motive justificate. Având în vedere că prețul unui bilet de avion reprezintă, de multe ori, cea mai mare pondere din costul total al călătoriei, ne-am dorit să găsim o soluție pentru clienții noștri care a venit sub forma serviciului Vola Flex.”
Claudia Tocilă, Director de Marketing Vola.ro
Prin acest serviciu, toți pasagerii care decid că nu mai doresc să efectueze călătoria din diferite motive, primesc banii înapoi sub formă de cash, în maximum 3 zile. Vola Flex se aplică și pentru celelalte servicii adiționale achiziționate odată cu biletul de avion: bagaje, locuri în aeronavă, check-in automat, Fast Refund.
Vola Flex este un produs de travel fintech – adică o protecție financiară aplicabilă serviciilor turistice. Este un serviciu original, unic lansat exclusiv de Vola.ro care permite clienților să anuleze rezervarea în mod voluntar.
Pot beneficia de serviciul Vola Flex clienții care au adăugat această opțiune odată cu efectuarea rezervării și se aplică atunci când aceștia își doresc să anuleze în mod voluntar rezervarea din orice motiv cu până la 48 de ore înainte de primul zbor din itinerariu. Rambursarea costurilor se face în numerar în termen de maximum 3 zile lucrătoare.
Serviciul Vola Flex nu se aplică în cazul în care compania aeriană a anulat deja un segment sau ambele segmente de zbor. În acest caz, Vola.ro face demersuri pentru recuperarea segmentului/segmentelor anulate, iar rambursarea acestora se face conform procedurilor standard de rambursare ale companiei aeriene.
94% dintre cei care au observat produsul pe site-ul Vola.ro au declarat ca îl găsesc foarte util pentru călătoriile viitoare, motivele principale care ar putea interveni fiind cele medicale ușoare, evenimente neprevăzute în familie sau la locul de munca.
În acest moment este singurul produs de acest tip care acoperă absolut toate motivele pentru o potențială anulare de zbor, care nu solicita niciun fel de document suplimentar și fără birocrație la solicitarea rambursarii.
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…
Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…