Stiri

Vola.ro a finalizat rambursarea tuturor clienților săi protejați prin Vola Trip Protect și Fast Refund

22 sept. 2022 2 min

Vola.ro a finalizat rambursarea tuturor clienților săi protejați prin Vola Trip Protect și Fast Refund

Reading Time: 2 minute

Primii români rambursați 100% în urma anulărilor Blue Air au fost clienții Vola.ro protejați prin Vola Trip Protect și Fast Refund.

Pe 6 septembrie 2022, compania aeriană Blue Air a anunțat suspendarea zborurilor până pe 12 septembrie, ulterior prelungind acest termen până în 9 octombrie 2022, inclusiv. Peste 7.000 de clienți au suferit în urma anulărilor Blue Air.

Echipa Vola.ro s-a mobilizat rapid, notificând clienții afectați și oferindu-le asistență pe email și chat. Clienții care au achiziționat servicii de protecție precum “Trip Protect” și “Fast Refund” au primit prioritar soluții alternative de călătorie sau rambursarea în numerar a biletelor de avion. Clienții fără aceste produse achiziționate sunt în curs de soluționare conform condițiilor de rezervare.

„Am terminat procedura de rambursare pentru toți clienții care au achiziționat unul din serviciile adiționale de protecție Fast Refund sau Trip Protect, pentru zborurile anulate de Blue Air, adică aproximativ 400 de rezervări. A fost o muncă de echipă, la foc rapid și le mulțumesc tuturor colegilor pentru implicare și pentru faptul că au înțeles că aceste produse sunt extrem de importante pentru clienții noștri și pentru brandul Vola. În urma review-urilor primite de consultanții noștri, 9,7 din 10 clienți sunt foarte mulțumiți de produsele noastre de protecție și le-ar recomanda și altor persoane. Acest lucru ne convinge că facem o treabă foarte bună și că am creat servicii cu adevărat utile.”

Daniel Truică, CEO și Fondator Vola.ro

Asigurările de călătorie și produsele similare au făcut diferența

În încercarea de a răspunde industriei volatile și solicitărilor clienților care își doresc să fie acoperiți de riscurile anulărilor și modificărilor de zboruri, Vola.ro a lansat încă de la momentul pandemiei produse cu ajutorul cărora turiștii să poată diminua eventualele pierderi financiare.

Astfel, în cazul în care compania aeriană anulează zborul, există serviciul Vola Fast Refund, prin care turiștilor li se rambursează costul biletului de avion în procent de 100% în maximum 24 de ore. Clienții Vola.ro au avut la dispoziție și serviciul Vola Trip Protect care îi ajută să-și continue călătoria și să primească alternative de zbor gratuite în cazul anulărilor sau întârzierilor, fără cheltuieli suplimentare.

Dintre clienții serviciului Trip Protect, 48% au fost reprogramați cu alte companii aeriene pentru a-și continua călătoria și pentru a ajunge fără griji la destinație, 42% dintre aceștia au solicitat rambursarea segmentelor de zbor afectate de anulare și au primit sau vor primi banii în cont, în funcție de banca de care aparțin, în maximum 2-3 zile, din fondurile proprii ale Vola.ro. Restul de 10% au primit alternativele de zbor oferite de Vola.ro, însă nu s-au decis asupra zborurilor anulate.

Toți clienții care au adăugat serviciul Fast Refund au primit pe cardul folosit la efectuarea plății sumele achitate pentru segmentele de zbor anulate, din sursele financiare ale Vola.ro. Astfel, în funcție de banca emitentă a cardului, în maximum 2-3 zile își pot vizualiza banii în conturi.

Ce se întâmplă cu pasagerii care nu au avut Vola Trip Protect sau Fast Refund?

Procesul este puțin mai anevoios în această situație deoarece soluționarea depinde de Blue Air în mare măsură. Cu toții au fost notificați de anulările anunțate până în prezent și contactați în vederea începerii procedurii de rambursare pentru a recupera banii de la compania aeriană.

Din experiența anterioară, acest proces este unul de durată dar se vor face toți pașii pentru recuperarea sumelor plătite pe biletele de avion.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: