Stiri Companii Tech

Vodafone România și-a sporit veniturile din servicii cu aproape 17% în ultimul an

12 mai 2020 2 min

Vodafone România și-a sporit veniturile din servicii cu aproape 17% în ultimul an

Reading Time: 2 minute

Anul fiscal încheiat la 31 martie a adus pentru Vodafone România venituri din servicii (care nu includ vânzările de terminale mobile) de 734 de milioane de euro, în creștere cu 16,9% față de anul fiscal precedent, potrivit informațiilor financiare publicate de grupul Vodafone.

„La sfârșitul acestui an financiar, ne-am adaptat strategia și modul de lucru pentru a face față acestei crize sanitare și sociale fără precedent. Am continuat să investim și să creștem capacitățile rețelelor noastre pentru a menține România conectată și eforturile noastre au fost răsplătite cu certificarea ‘Best in Test’ primită din partea auditorului independent umlaut AG (fostul P3 communications). De la începutul pandemiei, am investit toate eforturile pentru a ne proteja angajații, pentru a dezvolta soluții fiabile de comunicații pentru toți clienții noștri astfel încât aceștia să-și poată desfășura în continuare viața personală și profesională fără probleme”, a declarat Murielle Lorilloux, CEO al Vodafone România.

Cel mai bun trimestru din acest punct de vedere a fost octombrie-decembrie 2019, cu venituri din servicii de 197 de milioane de euro, în timp ce în ianuarie-martie 2020 Vodafone România a înregistrat venituri din servicii de 190 de milioane de euro, mai mari cu 27,5% față de același trimestru al anului trecut.

Performanța companiei a fost mai bună și datorită integrării UPC România, care a fost finalizată la sfârșitul lunii martie, când brandul UPC și entitatea juridică UPC România au încetat să mai existe. După achiziția UPC, baza consolidată de clienți cu servicii fixe broadband a crescut cu 18.000, până la 702.000 clienți.

Valoarea ARPU (venitul mediu pe utilizator) a fost de 5.1 euro în anul fiscal încheiat la 31 martie 2020, în ușoară scădere (-0,2%) față de anul fiscal precedent. Vodafone România avea, la sfârșitul lunii martie, 9,296 milioane de clienți, 40,2% dintre aceștia fiind abonați și restul utilizând serviciile prepay.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: