Business

Vodafone România: magazine cu program redus, apeluri internaționale gratuite

Reading Time: 2 minute

Toți clienții Vodafone, abonați sau utilizatori de servicii preplătite, beneficiază de apeluri nelimitate gratuite către România din Franța, Italia, Spania, Germania și Marea Britanie până la 31 martie, a anunțat operatorul. De asemenea, Vodafone România a introdus pentru clienții săi un bonus gratuit cu 300 de minute internaționale către rețele mobile și fixe pentru apelurile către Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie și Austria, bonus valabil 28 de zile pentru utilizatorii prepaid și 30 de zile pentru clienții cu abonamente. Bonusul poate fi activat în My Vodafone sau la *100#, International.

Pentru clienții companii, Vodafone România oferă mai multe opțiuni, în funcție de nevoile afacerii lor: 300 de minute internaționale gratuite în rețele mobile și fixe către Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie, Austria și toate țările din Spațiul Economic European până la 31 martie. În plus, clienții business pot activa o opțiune suplimentară de voce sau date naționale nelimitate sau 600 de minute internaționale gratuite în cadrul Spațiului Economic European, până la 15 aprilie, a declarat azi Murielle Lorilloux (foto), CEO Vodafone România.

Protecție în magazine

De asemenea, Vodafone România a luat măsuri de protecție și de prevenție pentru angajații din magazine, acestea rămânând deschise, cu păstrarea strictă a distanței sociale și aplicarea practicilor de sănătate și siguranță.  Astfel, programul a fost redus  la 6 ore pe zi. De asemenea, a fost implementat accesul restricționat în magazine, câte o persoană pentru fiecare agent disponibil. Indicatori de podea cu distanța de siguranță care trebuie respectată au fost montați în rețeaua de magazine.

„În doar câteva zile am reușit să mutăm cu succes întreaga activitate de relații cu clienții în afara biroului, în sistem de muncă de acasă, menținând, în același timp, nivelul de calitate a serviciilor pentru clienți”, a declarat Ioana Mihăilescu, Director Customer Operations, Vodafone România.

De asemenea, echipele de teren – tehnicieni, echipe de mentenanță și instalări – în special cele care lucrează direct cu clienții,  au primit echipament de protecție și au fost instruite cu privire la acțiunile preventive pe care trebuie să le ia pentru a se proteja pe ei și pe clienți.

 

 

Alex Rădescu

View Comments

  • Locuiesc in Bucuresti , Stirbei Voda 131 . Care magazin Vodafone este deschis in aceasta perioada de criza , mai aproape de aceasta adresa . pentru a achita factura , recent primita .

  • Locuiesc in Bucuresti, str. Drumul Ghindari nr.89 D, care magazin Vodafone este deschis in perioada asta. Cel de la Statia Brasov este inchis.

Recent Posts

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

6 minute ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

7 minute ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

10 minute ago

Magda Costache, Sezamo: Supermarketul online al viitorului

Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…

14 minute ago

Maidan: Poftă pentru extindere

După o investiție de aproape un milion de euro, la începutul anului viitor, brandul Maidan va inaugura un nou spațiu…

39 de minute ago

McDonald’s deschide un nou restaurant în Ploiești la Prahova Value Centre

Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s în România, continuă procesul de expansiune la nivel național și inaugurează al…

58 de minute ago