Antreprenori

Vodafone Romania are peste 100 de magazine in franciza

2 apr. 2015 < 1 min

Vodafone Romania are peste 100 de magazine in franciza

Reading Time: < 1 minut

Investitii de 55 millioane euro in ultimii doi ani, peste 150 de magazine transformate si peste 100 de unitati in franciza – acestea sunt coordonatele noii experiente de retail Vodafone, prezentate la Retail Revolution.

Locatia este diferentiatorul cheie in retail, a declarat Mircea Iancu, Manager Retail Strategy&Operations la Vodafone Romania, aratand ca noua experienta de retail se axeaza pe calatoria consumatorului in magazin.

“Cand consumatorul intra in magazin, ajunge mai intai la Queuing and App System. Apoi merge la inima magazinului – Top 10 table & Live Devices”, a explicat Mircea Iancu adaugand ca fiecare magazin are un Greeter & Product Selector si consultanti care sunt la dispozitia consumatorilor.

Pentru a oferi noua experienta de retail cat mai multor consumatori, Vodafone a decis sa isi extinda reteaua si in regim de franciza. “Avem peste 100 de locatii in franciza si 50 de parteneri. Am creat 400 de noi locuri de munca si un business sanatos pe care il construim alaturi de partenerii nostri”, a declarat Claudia Constantinescu, Franchise Channel Manager la Vodafone Romania. Ea a aratat ca franciza combina modelul Vodafone cu implicarea partenerilor.

In ceea ce priveste portretul robot al francizatului, acesta este om de business cu un foarte bun networking local, dornic sa construiasca un business si orientat spre rezultate.

“Franciza este un business la cheie, oferind acces la know-how, programe de pregatire si comunicare. Vorbim despre o investitie de minim 15.000 de euro”, a mai spus Claudia Constantinescu.

Retail Revolution este un eveniment organizat de Biz, cu sustinerea Carrefour, Vodafone, Tassimo si Fares.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: