Vodafone Club, noul program de loialitate pentru clienți
Reading Time: < 1 minutVodafone România lansează un program de loialitate adresat tuturor utilizatorilor de servicii mobile ale operatorului, fie că este vorba despre persoane fizice care beneficiază de abonamente și cartele preplătite, precum și clienți Vodafone Business.
Branduri de renume și reduceri substanțiale
Prin intermediul programului Vodafone Club, compania își dorește să ofere clienților săi flexibilitate, acces la produse și servicii de calitate, precum și oportunitatea de a alege beneficiul dorit în funcție de nevoile cotidiene. Astfel, utilizatorii au acces direct în aplicația My Vodafone, secțiunea „Program de loialitate”, la un portofoliu cu zeci de reduceri la produse și servicii variate, de la comercianți consacrați. Lista de parteneri și ofertele vor fi actualizate periodic.
Reduceri din aplicație
Reducerile se vor rezerva direct în aplicație, printr-un simplu click, iar clienții vor primi un cod aferent voucher-ului rezervat pe care îl vor folosi la achiziția de produse sau servicii la preț redus, atât online, cât și în locațiile fizice ale partenerilor. Ofertele vor acoperi categorii variate, pentru a satisface o gamă largă de preferințe: sport, sănătate, educație, modă, culinar, tehnologie, electronice, produse pentru copii și pentru casă.
Printre parteneri se numără: 7Card, AVStore, BestKids, Bitdefender, Cărturești, Deichmann, Domino’s Pizza, Arthur, Jerry’s Pizza, Lego, Logiscool, Salomon sau Vivre.
Clienții Vodafone Business vor beneficia de reduceri la serviciile destinate companiilor oferite de Bitdefender, BlackCab sau Regina Maria.
Toți clienții se vor putea bucura de reduceri disponibile exclusiv în luna curentă, sub denumirea de OFERTA LUNII. În ianuarie, beneficiarii programului de loialitate au putut opta pentru reduceri de până la 50% la serviciile de fitness și nutriție de la 7Card, la magazinele Intersport sau la serviciile medicale oferite de rețeaua de sănătate Regina Maria.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz