VMLY&R lansează prima campanie de brand regională Beck’s pentru CEE, dezvoltată în România
Reading Time: 3 minuteColaborarea dintre BECK’S și VMLY&R, începută în 2020 la nivel local cu proiecte digitale și apoi campanii ample 360, se extinde la nivel CEE, odată cu câștigarea unui pitch regional.
Prima campanie regionala de equity semnată de VMLY&R pentru BECK’S rulează în 6 țări – România, Croația, Bulgaria, Ungaria, Serbia și Muntenegru – și cuprinde un toolkit de ATL, asseturi digitale și de trade. Dacă în 2020, VMLY&R România semna noua repoziționare și noul mesaj de brand prin platforma Live The Way You Feel, anul acesta provocarea a fost găsirea unui mesaj coerent și consistent al platformei care să marcheze legătura dintre beneficiile emoționale și funcționale ale brandului.
Campania regională Know What You’re Made Of este un mesaj puternic prin care BECK’S inspiră consumatorii să își recunoască propria valoare, pentru că astfel vor fi mai aproape de a trăi exact așa cum simt.
„Beck’s este un brand important în portofoliul Molson Coors CEE, care are încă foarte multe de spus. Brieful campaniei regionale a fost despre a duce mesajul Live the Way You Feel la următorul nivel din 2 puncte de vedere. Pe de-o parte ne-am dorit să continuăm dezvoltarea legăturii emoționale cu consumatorii, pe ideea inițială, cu care știm deja că rezonează.
Pe de altă parte, am vrut să arătăm mai explicit legătura dintre calitatea Beck’s (care a fost mereu și rămâne un argument important în preferința pentru brand) și call to action-ul brandului. Propunerea echipei VMLY&R a fost exact ce trebuia, a pus punctul pe brief într-un balans foarte bun emoțional-funcțional și asta ne-a făcut să vrem să dezvoltăm campania împreună.
Ne-am potrivit pe work mai departe până la rezultat și suntem foarte bucuroși de cât de bine a fost primită campania intern. Suntem excited să o vedem on air,” a declarat Mihaela Mocanu, Portfolio and Growth Sr. Manager CE.
“Colaborarea cu Molson Coors este o poveste de succes care a început în urmă cu 2 ani, la nivel local, dar care s-a extins rapid către regiune. Succesul acestui parteneriat are un mix interesant de expertiză, efort și echipă. Privim cu entuziasm către ce urmează și știm că suntem abia la începutul unei colaborări care va readuce Beck’s în prim-plan la nivel regional,” a spus Mina Ionescu, Business Director VMLY&R.
“Poate nu chiar de la primul proiect Beck’s, dar pe măsură ce am trecut împreună prin câteva campanii care au ajuns benchmark-uri, am început să mustăcim la gândul unui work regional.
Și-a fost să fie, 2 ani mai încolo. Odată cu câștigarea pitch-ului – și lansarea primei campanii de equity Beck’s, dezvoltată în România pentru CEE – ne-am cam bucurat că am găsit acel sweet spot de comunicare relevant pentru cel puțin 6 piețe Beck’s, cu un TVC cu #freshvibesonly ca locomotivă de campanie,” a declarat Mihai Țițirig, Group Creative Director VMLY&R.
Echipele:
VMLY&R:
Alex Petrescu – Creative Director
Bogdan Teodorescu – Creative Director
Mihai Țițirig – Group Creative Director
Alexandru Aivănoaei – Senior Art Director
Victor Trifan – Senior Art Director
Mina Ionescu – Business Director
Laura Gheorghiu – Group Account Director
Cristina Onica – Account Manager
Molson Coors CEE:
Mihaela Mocanu – Portfolio and Growth Sr. Manager CE
Claudia Pop – ABI Brand Manager
Sasa Cvetic – International Brands Director CEE
Regizor : João Marques
DOP : Aleksandar Kosutic
MME
Producător : Dragos Vîlcu
Head of production: Mihai Modalcă
UPM : Dragoș Potop
Head of post production: Valentin Antofi
Post production coordinator: Delia Dobrescu
Editor: Ioan Grumăzescu
Grading: Andu Radu
Graphics: Liviu Miron, Eugen Stoie
Audio: Emil Dragomirescu, Ciprian Mihoc
Beer stylist : Tony Fiori
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz