VMLY&R intră pe piața de advertising din România
Reading Time: 3 minutePreluarea agenției locale de către VMLY&R face parte din strategia globală de simplificare și integrare a capabilităților și serviciilor oferite partenerilor. La nivel global, VMLY&R are peste 12.000 de talente în 100 de birouri din 44 de țări. Agenția VMLY&R este în spatele multi premiatelor campanii pentru clienți ca Dell, Danone, Colgate-Palmolive, Ford, Intel, Pfizer sau Wendy’s.
În portofoliul VMLY&R vor intra clienții actuali ai FRACTAL Communications: Molson Coors, PlayStation, Pepco, Regina Maria Ponderas Academic Hospital, Spornic, Danone, Cramele Recaș, IKEA. Anul trecut, agenția FRACTAL a câștigat, în cadrul Galei Effie Awards 2021, un Silver Effie pentru BECK’S, la categoria Băuturi Alcoolice pentru campania 360, Trăiește așa cum simți.
Declarații VMLY&R
“Suntem mândri să lansăm VMLY&R pe o piață atât de interesantă. Nevoile clienților noștri parteneri sunt în schimbare și prin intermediul ambelor entități VMLY&R și VMLY&R Commerce putem oferi serviciile echipelor noastre pentru a crea branduri conectate. Mircea, Mina și echipa lor au rezultate demonstrate în privința proiectelor inovative și suntem bucuroși să aducem extra tehnologie și putere creativă în România” a declarat Andrew Dimitriou, CEO EMEA.
“România a pus umărul la definirea creativității în regiune și aștept cu nerăbdare să văd campanii pentru clienții noștri în care brandurile sunt conectate, pornind de la moștenirea fantastică și creativitatea bazată pe cultură și susținută de statistici care se află în inima VMLY&R.
Sunt încântat de parteneriatul creativ cu Bogdan, Alex și echipa lor și de work-ul creativ pe care îl vom face pentru clienții din România,” a spus Jaime Mandelbaum, Europe CCO.
“FRACTAL a avut, încă de la început, obiectivul să devină una dintre primele digitally-led creative agencies din România. Odată cu tranziția la VMLY&R, această etapă va fi una accelerată. Și va deschide noi oportunități pentru clienții din portofoliu, dar și pentru agenție. Noua carte de vizită confirmă work-ul din ultimii ani, dar vine și cu o provocare nouă, una care va crește nivelul outputului creativ. Bogdan, Jaime și cu mine abia așteptăm primele campanii semnate de VMLY&R România,” a declarat Alex Petrescu, Creative Director.
“Legacy-ul și viziunea VMLY&R completează perfect competențele solide pe care biroul din București le-a dovedit în ultimii ani și asta nu putea veni într-un moment mai bun decât acum când întreaga industrie se transformă. Pe lângă focusul deja existent către commerce, creativitatea bazată pe local culture și pusă în valoare de tehnologie aplicată cu sens, va respira în orice .jpg, .mp4, .gif, .tif sau .ppt care va pleca din outbox-ul nostru către clienții agenției” a declarat Bogdan Teodorescu, Creative Director.
În Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA), VMLY&R este agenția creativă cu cei mai multi angajați cu certificări Forrester, una dintre cele mai influente companii de cercetare și consultanță din lume, pe expertiza de CX (customer experience).
Agenția are un Centru de Excelență în CX în Londra și un Centru de Excelență în Tehnologie în Polonia. Centrele de Excelență oferă clienților parteneri o expertiză aprofundată în tech și un set de capabilități ce țin de statistică, customer experience sau conținut. Experții locali din rețea, inclusiv cei din VMLY&R România, vor lucra îndeaproape cu aceste Centre de Excelență pentru a oferi partenerilor cele mai bune soluții.
VMLY&R România va avea susținerea WPP și VMLY&R global pentru a oferi partenerilor un acces facil la o serie complexă de capabilitati și servicii – de la tehnologie, experiență creativă pentru consumatori (creative CX), creație sau strategie.
“VMLY&R este recunoscută la nivel global ca una din agențiile de advertising cu un drive puternic către excelență în customer experience (CX) și brand experience (BX). Pentru rețeaua WPP este o agenție vitală ce combină sharp creativitatea cu tehnologia și cultura pentru a livra campanii ce apropie brandurile de consumatori și consumatorii de comunitățile în care trăiesc. Fractal Communications a crescut constant și a demonstrat prin talentul echipelor sale că are mult potențial. Odată cu această preluare, agenția va apăsa pedala de accelerație, beneficiind de puterea unei rețele de anvergura VMLY&R,” a spus Mircea Pascu, CEO VMLY&R ROMÂNIA, VMLY&R COMMERCE.
Echipa de management a VMLY&R România îi va avea pe Mircea Pascu în calitate de Chief Executive Officer, Florina Voevod, Chief Financial Officer, Mina Ionescu, Business Unit Director, Bogdan Teodorescu, Creative Director, Alex Petrescu, Creative Director, Miki Crăciunescu, Strategy Director.
În același grup cu VMLY&R, VMLY&R Commerce România va continua să ofere partenerilor săi servicii pe segmentul commerce pentru a crea atât brand equity cât și conversie. Expasiunea VMLY&R Commerce, ca brand și companie, va continua și în perioada următoare, agenția fiind de importantă în cadrul rețelei VMLY&R.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz