MarComm

VMLY&R și Fanta România au lansat o vânătoare de arome în ParkLake Shopping Center pentru ediția #WhatTheFanta

Reading Time: 2 minute

Noua ediție din acest an #WhatTheFanta a oferit publicului un spectacol inspirat din emisiuni tip reality cooking show și a lansat o Vânătoare Fabuloasă de Arome pentru a ghici noile sortimente Fanta Fără Zahăr, în ediție limitată.

#WhatTheFanta a fost comunicată printr-o amplă campanie de teasing atât în digital, ATL, dar și în zona experiențial. Campania a avut-o pe Gloria ca personaj central, gazda show-ului culinar #WhatTheFanta, alături de care publicul era invitat să ghicească misterioasele arome.

Timp de două săptămâni, peste 8.000 de vânători de arome s-au aventurat în magazinul pop-up dedicat #WhatTheFanta din ParkLake Shopping Center, unde au degustat cele două sortimente și au câștigat premii tematice, de la deserturi fabuloase, la textile de bucătărie cu design semnat de artista Livia Fălcaru.

Spațiul #WhatTheFanta a fost decorat cu elemente din lumea delicioasă a deserturilor, în culori pastelate, eye-candy, invitând publicul la o experiență senzorială și distractivă.

Inaugurarea a fost găzduită de trei content creators: @EdiBrandabura, @InesStană și @RobertStefanescu care, împreună cu oameni din comunitatea lor, au participat la o serie de provocări haioase în prezența Gloriei, gazda show-ului culinar #WhatTheFanta lansat în mediul digital.

„Activările experiențiale sunt mereu challenging și pline de adrenalină – de la briefing până la implementare, ai de depășit multe provocări. Sunt, însă, unele proiecte care merg ca unse, încă din primele slide-uri de PPT. Așa a fost #WhatTheFanta, cel mai delicios, fun și creativ proiect pe care l-am implementat în ultima vreme. Și atunci când faci echipă bună nu doar cu colegii din agenție, ci și cu clientul, rezultatele apar imediat: am înregistrat un număr record de participanți încă din primele ore de la lansare,” a declarat Raluca Dinu, Account Director VMLY&R.

Noile arome fabuloase și fără zahăr au fost dezvăluite: Strudel cu Mere și Tartă cu Lămâie și Bezea. Vor fi disponibile în magazine până la finalul lunii august.

Echipa VMLY&R

Bogdan Teodorescu – Creative Director

Bogdan Dinu – Group Creative Director

Ioana Ichim – Group Creative Director

Mina Ionescu – Business Director

Raluca Dinu – Account Director

Andreea Marcociu – Digital Account Manager

Denissa Mic – Communication Director

Melania Adam – PR Manager

Octavian Aftanasa – Social Media Manager

Diana Mărculescu – Social Media Manager

Simona Chirițoiu – Traffic Manager

Echipa Fanta România

Raluca Frumușelu – Senior Brand Manager

Gabriela Năstase – Marketing Intern

Ana Bălțoiu – Senior Social Media Manager

Romanita Oprea

Recent Posts

Neoversity, o nouă platformă educațională, caută să rezolve criza orientării în carieră a Gen Z

Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…

9 ore ago

Maxim istoric de Black Friday 2024 prin canalele Băncii Transilvania

Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…

o zi ago

Black Friday la eMAG cu rezultate impresionante. Creștere de 22%, vânzări de aproape 900 milioane lei

A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…

o zi ago

Românii au comandat de peste 800 de milioane de lei de pe eMAG până la 19:30

Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…

2 zile ago

Hidroconstrucția se pregătește de ieșirea din insolvență

Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…

2 zile ago

Aproape 900.000 de tranzacții în magazinele online de Black Friday. Plăți de peste 550 milioane lei

PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…

2 zile ago