Digital MarComm Marketing Publicitate Stiri

VML și Durex anunță sezonul doi #SafeToPlayHub

2 iul. 2024 4 min

VML și Durex anunță sezonul doi #SafeToPlayHub

Reading Time: 4 minute

După succesul primei ediții #SafeToPlayHub care a câștigat Gold Effie la categoria GenZ Marketing, cea mai aglomerată din competiție, Silver Effie la categoria Branded Utility și Bronze Effie la categoria Medical Services & Healthcare products, VML și Durex anunță sezonul doi al campaniei.

Durex The Game Show, sezonul doi din #SafeToPlayHub, este un format de șase episoade disponibile pe canalul de YouTube Durex, ancorat în subiecte de educație sexuală și prezentat într-o formă interactivă și ușor de urmărit.

Dacă anul trecut focusul campaniei a fost pe siguranța fizică, în acest sezon Durex și-a propus să abordeze siguranța și din perspectiva emoțională. Formatul ales a fost unul prin care tânăra generație să învețe și să se simtă confortabil să împartă din propriile experiențe.

Anul acesta, publicul este parte activă din campanie. În fiecare episod, alături de Selly, host-ul jocului, Erika Isac, Rareș Mariș, Drăcea și Iva, team players, Oana Nicolau în rolul de sex expert, sunt implicați și câte doi participanți aleși prin casting.

#SafeToPlayHub a fost lansată anul trecut și este cea mai mare platformă de educație sexuală Durex din Sud Estul Europei. Misiunea platformei este #FreeTheSexTalk: normalizarea discuțiilor despre sex și implicațiile acestuia.

Durex The Game Show1

În România, startul lansării #SafeToPlayHub a fost dat de Bruja, o voce puternică a trap-ului românesc, cu single-ul Fesu’, urmată de o serie de șase episoade tematice difuzate lunar pe platforma Durex #SafeToPlayHub în care influencerii @anapetcu, @mariludobrescu, @edibrandabura, @vladgrigore, @valentinn, și @barni au discutat fără inhibiții despre ce înseamnă safe sex. @Aluziva, sexologul Bogdan Morar și sex educator Adriana Stîngă au participat în calitate de invitați pentru a ghida conversațiile.

“Lipsa acută a educației sexuale în țările din sud-estul Europei, mai ales pentru cei tineri, are un impact dramatic, reflectat în statistici îngrijorătoare ale incidenței bolilor cu transmitere sexuală și a mamelor minore, iar Durex, liderul în categoria Intimate Wellness pe piețele din SEE, și-a luat angajamentul de a îmbunătăți gradul de educație sexuală în ultimii ani, prin ample campanii integrate de comunicare.

Împreună cu partenerii noștri de încredere de la VML, am dezvoltat în 2023 platforma regională #SafeToPlayHub pentru GenZ, într-un format de edutainment relevant și atractiv, care ne-a ajutat să transmitem mesaul de educație sexuală direct la țintă. Recunoașterea primită prin cele 3 premii Effie, la fel ca rezultatele pe care le vedem în creșterea nivelului de penetrare a categoriei de prezervative în rândul tinerilor, ne bucură în mod deosebit și ne dă încredere în ediția din 2024, de la care avem așteptări și mai mari.” a declarat Lavinia Ghinescu, Category Marketing Personal Care & Omnichannel Manager SEE.

Succesul campaniei a fost 50% asigurat încă din T0, din momentul în care am primit un brief din ce în ce mai rar întâlnit – cu o problemă reala și o direcție clară: nu vindem prezervative, facem educație sexuală. Într-o țară unde sexul este încă un subiect tabu, unde mai puțin de 10% dintre tineri participă la orele de educație sexuală din școli, unde avem prea multe mame minore, o incidență prea mare a bolilor cu transmitere sexuală și o adopție prea mică a vaccinului anti-HPV, nu vorbim doar despre o problemă de categorie, ci despre una a întregii societăți. Durex și-a asumat un rol pe termen lung, acela de a o adresa, apelând la GenZ, un target aflat la vârsta cea mai vulnerabilă, dar și la vârsta la care se pot forma comportamente sănătoase” a declarat Miki Crăciunescu, Strategy Director VML.

gold

“Cele trei Bronze, Silver și Gold pentru Durex #SafeToPlayHub nu sunt doar o recunoaștere a unei platforme consistente de sex education, ci și o validare ierarhică a faptului că ne-am concentrat și am avut rezultate fix acolo unde nevoia este cea mai mare. Premiile în categoriile Healthcare Products, Brand Utility și the cherry on top Gold in GenZ vin după un efort imens în care am abordat toate temele de sex-ed sistematic: de la consens, la empowering young women, la masculinitate toxică, anxietăți legate de performanța sexuală, importanța protecției, relații și sex related trivia. Bravo tuturor pentru maraton!” spune Bogdan Teodorescu, Creative Director VML.

Anul acesta, pe lângă cele șase episoade din game show-ul disponibil pe canalul Durex, campania #SafetoPlayHub va fi prezentă la cele mai mari festivaluri relevante pentru gen Z: Saga și Beach Please.

La nivel regional campania #SafeToPlayHub, ediția 2024, se va desfășura, în paralel, în cinci țări: România, Ungaria, Bulgaria, Serbia, Croația.

Echipa DUREX România

Lavinia Ghinescu – Category Marketing Personal Care & Omnichannel Manager SEE

Andrei Lamba – Senior Brand & Trade Marketing Manager Durex SEE

Vlăduț Achim – Junior Brand Manager Durex RO & BG

Diana Cireap – Senior Media Manager Health SEE 

Cristi Grigoratos – Senior Digital Manager Health SEE

Robert Gavrilă –Junior Digital Specialist Health SEE

Echipa VML România

Bogdan Teodorescu – Creative Director

Mihai Țițirig – Group Creative Director

Bogdan Grozavu – Senior Art Director

Irina Szelleki – Copywriter

Miruna Belgun – Art Director

Anna Floarea – Jr. Copywriter

Miki Crăciunescu – Strategy Director

Radu Stănescu – Strategic Planner

Ioana Bobe – Strategic Planner

Dinu Guțu – Strategic Planner

Mina Ionescu – Business Director

Laura Gheorghiu – Group Account Director

Andreea Gîscă – Account Director

Teodora Harcovei – Account Manager

Andreea Matei – Sr. Account Executive

Octavian Aftanasă – Social Media Manager

Diana Mărculescu – Social Media Manager

Cristina Lefter – Social Media Executive

Melania Adam – PR Manager

Denissa Mic – PR Director

Simona Chirițoiu – Traffic Manager

Array

Articole pe aceeași temă: