VML obține un premiu Bronze la categoria Creativity In B2B, secțiunea Best Use of Earned Media, în cadrul prestigiosului festival internațional London International Awards, pentru campania 15 sub 15, realizată pentru Smartree și Teach for Romania. VML este singura agenție din România premiată la ediția din acest an.
„Un Bronze acordat României la categoria Best Use of Earned Media, într-o piață dominată de decizii bazate pe logică și soluții practice, demonstrează că ideile din sectorul B2B pot nu doar să influențeze performanțele comerciale, ci şi să trezească emoții puternice.
Campania 15 sub 15 a fost concepută să atragă atenția sectorului corporate asupra abandonului școlar timpuriu, care plasează România în topul statisticilor negative ale Uniunii Europene, oferind companiilor o soluție concretă de a investi în viitorul forței de muncă. Felicitări întregii echipe pentru premiu și mulțumim Smartree şi Teach For Romania pentru încrederea şi suportul oferit pe parcursul întregului proces.” – Bogdan Teodorescu, Executive Creative Director VML România.
Campania aduce în prim-plan poveștile emoționante ale a 15 copii sub 15 ani care, deși sub vârsta legală de angajare în România, sunt nevoiți să muncească pentru a-și ajuta familiile.15 sub 15 este un apel către mediul de business de a investi în viitorul educației prin susținerea proiectelor Teach For Romania. Mesajul a fost transmis prin intermediul unei ediții speciale a revistei 15 sub 15, inspirată după un cunoscut format internațional al unei reviste de business.
Timp de 2 luni, o echipă formată din jurnaliști și fotografi cu experiență recunoscută la nivel local și internațional – Ana Maria Ciobanu, Andreea Pietroșel, Felicia Simion și Bogdan Dincă – au documentat 15 cazuri din întreaga țară, ilustrând realitatea dură a inegalității sociale.
15 sub 15 este o radiografie a modului în care sărăcia extremă afectează frecvența școlară, puterea copiilor de a visa și de a-și planifica viitorul, stabilitatea emoțională și încrederea în sine. Majoritatea copiilor din revista 15 sub 15 locuiesc în mediul rural, au fost deseori martorii violenței în familie, își duc uneori zilele între școala, munca și vizitele la penitenciarele unde unul dintre părinți execută o pedeapsă, împart o singură cameră cu alți opt frați mai mici, au unul dintre părinți plecați în străinătate” Ana Maria Ciobanu, jurnalist.
Proiectul 15 sub 15 vine în contextul unei rate alarmante de abandon școlar în România, suntem pe locul 1 în Uniunea Europeana, iar 1 din 5 copii din medii defavorizate abandonează școala până în clasa a VIII-a. Impactul economic negativ al acestui fenomen este semnificativ, având consecințe asupra capitalului uman, șomajului și sărăciei în țară.
Alexandra Peligrad – Chief Executive Officer
Alina Netea – Marketing Manager
Mara Niculescu – Fundraising, Communication & Advocacy Director
Sorana Radu – Senior Communications Specialist
Giorgiana Aștefanei – Communications & Media Relations Specialist
Cosmina Schiau – Head of Corporate Partnerships & Climate Programme Manager
Bogdan Teodorescu – Creative Director
Ioana Ichim – Group Creative Director
Bogdan Dinu – Group Creative Director
Irina Szelleki – Copywriter
Miruna Belgun – Art Director
Cristina Nichita – Art Director
Mihai Adler – Art Director
Stefan Matei – DTP
Miki Crăciunescu – Strategy Director
Sonia Ardelean – Strategic Planner
Octavian Aftanasă – Social Media Manager
Mina Ionescu – Business Director
Raluca Dinu – Account Director
Irina Matei – Accunt Manager
Andreea Bucur – Digital Account Manager
Denissa Mic – PR Director
Simona Chirițoiu – Traffic Manager
Adriana Lungu – Senior Content Project Manager
Ana-Maria Spârlac – Special Projects Manager
Claudia Gorunescu – Digital Account Manager
Daniela Fâșie – Senior OOH Manager
Mihaela Dumitrescu – Trading Director
Sanda Stanciu – Print Buyer & Planner
YouTube anunță acordarea celui de-al doilea „buton de diamant” pentru LooLoo Kids, de această dată pentru canalul său în limba…
JGV și Asociații este societatea de avocatură care și-a orientat activitatea spre arii de practică specifice, creând echipe mixte și…
Grupul de companii farmaceutice Direct Pharma Logistics, format din Direct Pharma Logistics, Pharmalink și Farmatop, estimează vânzări de 37 de…
Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, a vândut 1,64 milioane de articole în prima sa campanie…
Erste Private Banking România a fost desemnat cel mai bun serviciu de Private Banking din România, de către două dintre…
Bucătari talentați din 16 unități gastronomice renumite din România vor concura sâmbătă, 16 noiembrie, pentru un loc în finala prestigioasei…