Publicitate

VML, singura agenție din România premiată la London International Awards

Reading Time: 3 minute

VML obține un premiu Bronze la categoria Creativity In B2B, secțiunea Best Use of Earned Media, în cadrul prestigiosului festival internațional London International Awards, pentru campania 15 sub 15, realizată pentru Smartree și Teach for Romania. VML este singura agenție din România premiată la ediția din acest an.

Un Bronze acordat României la categoria Best Use of Earned Media, într-o piață dominată de decizii bazate pe logică și soluții practice, demonstrează că ideile din sectorul B2B pot nu doar să influențeze performanțele comerciale, ci şi să trezească emoții puternice.

Campania 15 sub 15 a fost concepută să atragă atenția sectorului corporate asupra abandonului școlar timpuriu, care plasează România în topul statisticilor negative ale Uniunii Europene, oferind companiilor o soluție concretă de a investi în viitorul forței de muncă. Felicitări întregii echipe pentru premiu și mulțumim Smartree şi Teach For Romania pentru încrederea şi suportul oferit pe parcursul întregului proces.” – Bogdan Teodorescu, Executive Creative Director VML România.

Campania  aduce în prim-plan poveștile emoționante ale a 15 copii sub 15 ani care, deși sub vârsta legală de angajare în România, sunt nevoiți să muncească pentru a-și ajuta familiile.15 sub 15 este un apel către mediul de business de a investi în viitorul educației prin susținerea proiectelor Teach For Romania. Mesajul a fost transmis prin intermediul unei ediții speciale a revistei 15 sub 15, inspirată după un cunoscut format internațional al unei reviste de business.

Timp de 2 luni, o echipă formată din jurnaliști și fotografi cu experiență recunoscută la nivel local și internațional – Ana Maria Ciobanu, Andreea Pietroșel, Felicia Simion și Bogdan Dincă – au documentat 15 cazuri din întreaga țară, ilustrând realitatea dură a inegalității sociale.

15 sub 15 este o radiografie a modului în care sărăcia extremă afectează frecvența școlară, puterea copiilor de a visa și de a-și planifica viitorul, stabilitatea emoțională și încrederea în sine. Majoritatea copiilor din revista 15 sub 15 locuiesc în mediul rural, au fost deseori martorii violenței în familie, își duc uneori zilele între școala, munca și vizitele la penitenciarele unde unul dintre părinți execută o pedeapsă, împart o singură cameră cu alți opt frați mai mici, au unul dintre părinți plecați în străinătate”  Ana Maria Ciobanu, jurnalist.

Proiectul 15 sub 15 vine în contextul unei rate alarmante de abandon școlar în România, suntem pe locul 1 în Uniunea Europeana, iar 1 din 5 copii din medii defavorizate abandonează școala până în clasa a VIII-a. Impactul economic negativ al acestui fenomen este semnificativ, având consecințe asupra capitalului uman, șomajului și sărăciei în țară.

Echipa Smartree România

Alexandra Peligrad – Chief Executive Officer

Alina Netea – Marketing Manager

Echipa Teach For Romania

Mara Niculescu – Fundraising, Communication & Advocacy Director

Sorana Radu – Senior Communications Specialist

Giorgiana Aștefanei – Communications & Media Relations Specialist

Cosmina Schiau – Head of Corporate Partnerships & Climate Programme Manager

Echipa VML România

Bogdan Teodorescu – Creative Director

Ioana Ichim – Group Creative Director

Bogdan Dinu – Group Creative Director

Irina Szelleki – Copywriter

Miruna Belgun – Art Director

Cristina Nichita – Art Director

Mihai Adler – Art Director

Stefan Matei – DTP

Miki Crăciunescu – Strategy Director

Sonia Ardelean – Strategic Planner

Octavian Aftanasă – Social Media Manager

Mina Ionescu – Business Director

Raluca Dinu – Account Director

Irina Matei – Accunt Manager

Andreea Bucur – Digital Account Manager

Denissa Mic – PR Director

Simona Chirițoiu – Traffic Manager

Echipa Essence Mediacom

Adriana Lungu – Senior Content Project Manager

Ana-Maria Spârlac – Special Projects Manager

Claudia Gorunescu – Digital Account Manager

Daniela Fâșie – Senior OOH Manager

Mihaela Dumitrescu – Trading Director

Sanda Stanciu – Print Buyer & Planner

Romanita Oprea

Recent Posts

LooLoo Kids primește al doilea „buton de diamant” din partea YouTube pentru canalul său în limba spaniolă

YouTube anunță acordarea celui de-al doilea „buton de diamant” pentru LooLoo Kids, de această dată pentru canalul său în limba…

o oră ago

Dezvoltarea unei societăți de avocatură prin echipe specializate în nișe de drept

JGV și Asociații este societatea de avocatură care și-a orientat activitatea spre arii de practică specifice, creând echipe mixte și…

2 ore ago

Dispozitivele pentru diabet generează vânzări de 37 milioane de lei anual, cu cifre în creștere

Grupul de companii farmaceutice Direct Pharma Logistics, format din Direct Pharma Logistics, Pharmalink și Farmatop, estimează vânzări de 37 de…

3 ore ago

Trendyol a vândut 1.6 milioane de articole la Black Friday în România

Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, a vândut 1,64 milioane de articole în prima sa campanie…

3 ore ago

Erste Private Banking, desemnat cel mai bun serviciu de profil din România de către PWM/The Banker și Global Finance

Erste Private Banking România a fost desemnat cel mai bun serviciu de Private Banking din România, de către două dintre…

3 ore ago

Ediția din 2024 a competiției Arena Bucătarilor aduce premii de 80.000 de lei

Bucătari talentați din 16 unități gastronomice renumite din România vor concura sâmbătă, 16 noiembrie, pentru un loc în finala prestigioasei…

3 ore ago