Vlad Petre, Managing Director Saatchi & Saatchi + The Geeks
Reading Time: 2 minuteCum treci prin provocările pandemiei, cu lipsa interacțiunii, abundența de prezentări online și lipsa celor live? Prin muncă și… creativitate, spune Vlad Petre, Managing Director la Saatchi & Saatchi + The Geeks.
Creativitatea în pandemie
Am învățat să lucrăm hibrid, de oriunde ne simțim inspirați, și asta probabil rămâne cea mai frumoasă oportunitate apărută. De care am profitat și de care vom profita de aici înainte. Provocarea cea mai mare a fost separarea, lipsa interacțiunii, abundența de prezentări online și lipsa celor live.
La final, însă, cel mai important lucru rămâne performanța noastră incredibilă din acești doi ani cu pandemie. Am păstrat trendul accelerat de creștere al businessului de aproximativ 30% în fiecare an. Nu am pierdut niciun client, ba mai mult, am crescut considerabil portofoliul, reușind acum să avem un mix foarte bine balansat între clienți regionali și clienți locali.
Avem o echipă senzațională care se mărește pe zi ce trece și, poate, aici întâmpinăm provocarea reală a separării cauzate de pandemie. E mai greu să integrăm colegii noi, fiind atât de separați de ei. Dar lucrăm intens la pregătirea unui proces deștept de onboarding care să simplifice mult partea asta. Nu am nicio emoție să spun că 2022 va fi cel mai bun an al nostru, așa cum a fost fiecare an de până acum, cu pandemie sau fără.
Importanța echipei
E un vibe minunat între noi și totul are la bază o filosofie foarte simplă: fiecare dintre noi trebuie să se trezească cu plăcerea de a începe o zi de lucru, de a interacționa cu colegii lui. Evident că nu se întâmplă în 100% dintre zile, dar eu știu că depun un efort substanțial să îi ajut pe fiecare dintre colegii care ajung să nu mai simtă plăcerea asta. Și de fiecare dată găsim calea să readucem echilibrul.
Succesul nostru se datorează exclusiv echipei și energiei frumoase dintre noi. Suntem o familie mai mare și știm foarte bine că familiile fericite sunt cele care păstrează un echilibru frumos între membrii lor.
Explozia rețelelor sociale
De multe ori, cred că inhibă și adaugă presiune procesului creativ. Bogăția asta de conținut duce la o frică de a nu rata trenduri, idei noi, de nu fi „up to date” cu cele mai noi lucruri. Tot timpul trăiești cu sentimentul că nu ești pe deplin updatat, că undeva, ideea ta s-a mai făcut, că nu este originală.
Pe de altă parte, explozia asta a rețelelor sociale vine și cu provocări profesionale foarte frumoase. Într-o lume în care toți se luptă pentru atenție, trebuie să găsim pentru brandurile noastre variantele cele mai relevante și mai interesante de a ieși în evidență, iar asta presupune să încercăm lucruri noi, să propunem clienților rute creative mai puțin bătute, mai curajoase.
Tehnologia va duce la o segmentare și mai granulară a audiențelor, făcând din ce în ce mai dificil procesul de segmentare și targetare. Cunoașterea în profunzime a consumatorilor, a comportamentelor de consum, a atitudinilor si percepțiilor lor față de anumite categorii sau branduri, a pattern-urilor de utilizare a rețelelor sociale ș.a.m.d., devine mai mult decât oricând o prioritate.
Pentru asta am dezvoltat Data Intelligence Center, un produs prin intermediul căruia le oferim tuturor clienților noștri acces la o suită de data tools și la mințile minunate care să le interpreteze și să le ofere consultanța necesară pentru a face campanii de comunicare înțelepte și eficiente.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz