Business

Vitalitate în businessul IT, prin platforma Up Achiziții

Reading Time: 3 minute

Achiziții mai rapide, economisire de resurse financiare, acces la servicii digitalizate, iată câteva dintre nevoile unui business IT în contextul unui mediu economic afectat de pandemie.

Gabriel Iftimoaie, Administrator Concord Service Center, explică beneficiile aduse afacerii sale de reparare a calculatoarelor și a echipamentelor periferice prin intermediul platformei Up Achiziții. Dezvoltată de către Up România, platforma este o soluție dedicată nevoilor afacerilor de tip IMM.

De ce ați ales să utilizați platforma Up Achiziții pentru nevoile companiei Concord Service Center?

Platforma reuneşte o gamă variată de produse şi servicii utile pentru compania noastră, la preţuri accesibile, ce ne ajută să reducem costurile. Totodată, aceasta oferă acces către produse într-un mod digitalizat, rapid şi intuitiv. Toate aceste aspecte ajută la buna desfăşurare a activităţii în business-ul nostru, motiv pentru care am ales sa utilizăm platforma Up Achiziții.

Care sunt beneficiile acesteia? A contribuit la economisirea de resurse de bani sau timp?   

Up Achiziţii oferă produse şi servicii de calitate la preţuri avantajoase, preferențiale. Alegerile făcute până acum au contribuit în mod pozitiv la economisirea de resurse financiare în cadrul companiei noastre şi au făcut ca achiziţiile să fie finalizate mult mai rapid. 

Gabriel Iftimoaie, Administrator Concord Service Center

Ce tipuri de servicii achiziționați prin intermediul platformei?   

Până în acest moment, am achiziționat doar produsele disponibile în cadrul platformei UP Achiziții, precum cele de papetărie și articole de birou. Cu siguranță vom accesa pe viitor și zona de servicii, pe măsură ce nevoile companiei se vor schimba.

V-ar fi utile și alte tipuri de servicii care nu sunt incluse momentan în platformă?

De-a lungul timpului, am constatat că, pentru activitatea companiei noastre, ar fi utile servicii specializate de consultanță în accesarea fondurilor europene. Ar fi un plus să le putem accesa prin intermediul platformei.

Cum a influențat pandemia activitatea businessului Concord? Cum ați încheiat 2020, ce estimări aveți pentru 2021?  

Puși în situația ce a început anul trecut, am încercat să luăm măsurile necesare pentru a ne adapta cât mai rapid. Am fost nevoiți să închidem câteva proiecte mai mici si să ne îndreptăm atenția către proiectul principal, și anume, recondiționarea telefoanelor mobile și comercializarea lor. 

La nivel de numere, anul 2020 a însemnat o cifră de afaceri de 16 milioane de euro, fiind menținut nivelul din 2019. Pentru anul următor avem în vedere o creștere cu 10% a cifrei de afaceri. 

În ce măsură s-a schimbat volumul de clienți care vin pentru repararea calculatoarelor și a echipamentelor periferice, în contextul digitalizării dar și a consumului tot mai ridicat de noi produse, chiar și în perioada de pandemie?

În ceea ce privește telefonul mobil cu rol de echipament tehnic, am observat o creștere a duratei de timp de la achiziție și până la înlocuirea cu un alt device, chiar și în perioada pandemiei. Acest comportament conduce la un volum mai scăzut de telefoane mobile disponibile pentru recondiționare, un aspect întâlnit în mod predominant la modelele mai noi.

În același timp, volumul vânzărilor de produse recondiționate nu a resimțit neapărat o scădere, mai degrabă a înregistrat chiar o creștere pe segmentul telefoanelor mobile, la nivel european.  

Ce concluzii ați tras în urma acestei perioade din ultimul an și jumătate? 

A fost o perioadă cu multe provocări și cu multe situații neașteptate, la care a fost necesar să ne adaptăm din mers. Am înțeles că orice companie ar trebui să fie pregatită să treacă prin astfel de momente, investind timp și resurse în dezvoltarea profesională a echipei. De asemenea, stabilitatea financiară a companiei, alături de partenerii principali, constituie elemente importante în astfel de perioade pline de neprevăzut. 

Ce planuri aveți pentru acest an pentru activitatea companiei? Există perspective de extindere?

Pentru 2021 avem în plan consolidarea activităților și a proceselor existente în companie, precum și eliminarea cheltuielilor neesentiale pentru buna funcționare a acesteia. În prezent, analizăm oportunitatea implementarii unor automatizări în procesele noastre interne, însă nu luăm în calcul extinderea plajei de servicii oferite.

Alex Rădescu

Recent Posts

TAROM a vândut vouchere de peste 600.000 euro în campania de Black Friday. Suplimentează oferta

Datorită cererii peste așteptări în cadrul campaniei de Black Friday 2024 pe platforma eMag, TAROM anunță suplimentarea cu 1.500 de…

46 de minute ago

Reducerile Xiaomi de Black Friday. Aspirator la 2000 de lei

Xiaomi anunță astăzi promoțiile de Black Friday ce oferă pasionaților de tehnologie oportunitatea de a achiziționa produse remarcabile la prețuri…

58 de minute ago

CPE România anunță achiziționarea integrală a acțiunilor de la Custom Group

CPE România, lider global în soluții de tehnologie pentru retail, aviație și logistică, anunță cu mândrie o etapă de transformare…

o oră ago

Creștere uriașă a comenzilor de Black Friday. Topul produselor în primele 30 de minute

Cea de-a 14-a ediție a celui mai așteptat eveniment de shopping din an, Black Friday, a început la ora 7:15…

2 ore ago

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

15 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

16 ore ago