Viralitatea marketingului experiențial a luat-o razna
Reading Time: 3 minuteDacă virusul este încă departe de noi ca indivizi, mai aproape este (azi) securitatea business-ului, a jobului. Oare cât va dura, oare ce efecte va atrage, cum am continuitate în business, ce alternative am? Sunt întrebări care preocupă mediul de afaceri și brandurile dincolo de aspectele igienice și de sănătate individuală.
În timp ce vedem în jur cum cea mai mare temere este teama în sine, nu putem nega că orice adunare de oameni poate favoriza răspândirea unui virus (oricărui). Efectul de domino cauzează numeroase anulări de acțiuni, evenimente, amplificând teama la un alt nivel. Interdicții de călătorie, chiar și ședințe interne limitate ca număr, proceduri de igienă și izolare, celebrul work from home, toate măsuri îndreptățite pentru siguranța noastră.
Cum poți totuși să îți păstrezi audiența și să menții contactul cu consumatorii tăi, să trăiești și să te bucuri de viață în condiții de siguranță, să creezi brand awareness și să recrutezi în continuare, să generezi leaduri și să livrezi customer experience, acum când lumea evenimentelor și acțiunilor publice este temporar limitată.
Suntem specialiști în comunicare, în cele mai neconvenționale forme, inclusiv în forme tactile sau vizibile. De la activări de marketing pentru retail sau sediile partenerilor, branding de evenimente sau spații, activări pentru marketing sau HR, tehnologie integrată în print, kituri creative pentru campanii și promoționale experiențiale.
Dincolo de aceste servicii și produse îți propunem și alternative eficiente, virtuale sau fizice, minimizând interacțiunile, dar maximizând impactul într-un mod steril și sanitizat pentru experiențe care sunt (opțional) independente de prezența ta. Sigur că primul impuls este să te retragi în online, dar ia în considerare că și celelalte branduri sau companii au acest prim impuls, astfel încât ai nevoie să diferențiere.
Experiențele VR sau AR (de la demo produs la trainig), senzori de prezență, experiențe livrate în biroul tău pentru workshop-uri interne sau la activări livrate direct la biroul partenerilor, exemplele pot continua. Desenăm experiența pe obiectivele tale. Toate asistate de tehnologie, virale într-un mod sănătos.
Provocă-ne cu întrebări despre experiențe, îți vom oferi consultanță, vom concepe, executa și livra într-un mod steril și curat… în căutarea return-ului de altădată. Optimist vorbind, criza este un moment de inovație și creativitate. Pesimit e ușor să fii, poate oricine.
Hai să vorbim de alternative! Ajutăm brandurile și companiile să se diferențieze.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz