Analize

Victorii în pandemie. Românii încep să vadă lumina de la capătul tunelului

12 mai 2021 2 min

Victorii în pandemie. Românii încep să vadă lumina de la capătul tunelului

Reading Time: 2 minute

Satisfacția generală a românilor față de diverse aspecte ale vieții a crescut cu 5% în aprilie față de luna martie (65%).  Acest fapt poate fi explicat prin decizia de a introduce măsuri de relaxare, că urmare a scăderii ratei de incidență a infectării cu coronavirus, arată un studiu Reveal Marketing Research.

La nivel național cele mai ridicate procente se regăsesc în cazul stării de spirit (6% în plus față de martie), al sănătății / condiției fizice (9% în plus față de martie) și al satisfacției față de mediul de locuire (9% în plus față de martie).

Aceste creșteri de la o luna la alta pot fi asociate cu decizia de a introduce măsuri de relaxare , ca urmare a scăderii ratei de incidență a infectării cu coronavirus.

Oboseală vs satisfacții

30% dintre români resimt în continuare o stare de oboseala, însă în scădere cu 2% față de luna precedentă (martie 32%). În notă pozitivă, s-au înregistrat procente de 66% reprezentând satisfacția la locul de muncă și procente de 53% reprezentând satisfacția față de venituri.

Desi satisfacția generală fața de diverse aspecte ale vieții a crescut în aceasta luna, nivelul de furie se menține ca în martie, în schimb scade puțin nivelul de oboseală al românilor.

Nivelul de motivație din această lună înregistrează cele mai scăzute procente (3%) din acest an și din 2020. Emoțiile cele mai resimțite în luna aprilie sunt cele de îngrijorare (13%) și de dezamăgire (12%), mai arată studiul Reveal Marketing Research.

Priorități

Pe primul loc în aprilie se află teritoriul depășirii obstacolelor și al schimbării, cu o creștere de 10% față de luna martie. Această lună înregistrează cele mai ridicate procente din acest an, probabil datorită nevoii românilor de a schimba ceva în viață lor după un an de pandemie, de restricții și de distanțare socială.

Teritoriul relațiilor sociale și al unității trece pe locul doi în motivațiile românilor în această luna, cu o scădere de 3% comparativ cu martie.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: