Stiri

VESTRA raportează pentru anul 2022 o cifră de afaceri de 180 milioane lei

Reading Time: 2 minute

VESTRA, companie românească cu peste 25 de ani experiență în industria utilităților și a echipamentelor de automatizare, a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 180 milioane lei, în creștere cu 61,99% comparativ cu anul precedent. Deși premisele au fost dificile, performanța VESTRA a fost una foarte bună, înregistrând creșteri atât în ceea ce privește divizia de echipamente și utilități cât și din punct de vedere al cifrei de afaceri, care întărește relația de încredere cu clienții și consumatorii companiei.

Anul în curs a venit cu o serie de noi provocări date de inflația record, dar și de prețurile în creștere la utilități și materie primă care afectează tot lanțul de producție. În plus, războiul din Ucraina a afectat întreaga regiune și a determinat jucătorii din piață să-și regândească din mers strategia.

”Războiul a dus la creșterea prețurilor la energie și materii prime, dar și la o inflație necontrolată. În toată această perioadă, într-un moment dificil pentru întreaga industrie, VESTRA a gândit soluții care să diminueze cât mai mult impactul resimțit în egală măsură de noi și de clienții noștri. Astfel, am trecut printr-o etapă de regândire a lanțurilor de aprovizionare și ne-am focusat pe inovație și proiecte conexe care să ofere soluții SMART cu accent pe componenta de sustenabilitate.”, declară Vlad Iftime, Managing Partener Vestra.

Printre proiectele derulate anul trecut de VESTRA, pe plan local se numără preluarea Chrisden Arimex, companie specializată în comercializarea de echipamente industriale. Ca parte din strategia de dezvoltare, VESTRA continuă investițiile în digitalizarea proceselor interne, unde plănuiește lansarea unei platforme de e-commerce destinată clienților și diversificării portofoliul de servicii pentru dezvoltarea de soluții eficiente.

”În plan macroeconomic, 2023 va fi anul în care vom acorda atenție lipsei de predictibilitate din regiune, iar dacă vorbim strict de perioada pe care o traversăm, eficientizarea va fi lait motivul acestui an. Cu siguranță, cel mai mare risc pentru piața europeană, dar și pentru mediul de afaceri din România rămâne, în continuare, războiul din Ucraina.

Pentru 2023, datorită experienței vaste, dar și parteneriatelor solide cu furnizorii, lideri de piață la nivel mondial, privim cu optimism, dar și cu prudență către investițiile viitoare în domenii conexe activității noastre și preconizăm o cifră de afaceri estimată la 215.638.000 lei cu un profit brut de aproximativ 21 milioane lei.”, declară Vlad Iftime.

Activitatea de dezvoltare rămâne un factor cheie de evoluție pentru Vestra. În ultimii doi ani, compania a dezvoltat brandul Truix, care ajută comunitățile să devină competitive din punct de vedere economic, oferind soluții de tipul Smart City, Cyber Security, instalare, configurare și administrare rețele IT.

Despre Vestra

Vestra este prima companie din România cu un portofoliu bogat și o experiență vastă de peste 25 de ani care creează o punte între nevoile beneficiarilor (creșterea eficienței și performanței consumului de apă, energiei termice sau gaz) și oferta internațională de produse, servicii și echipamente destinate industriei de utilități.

Vestra comercializează o gamă largă de echipamente de măsură și control, soluții pentru rețele de apă și canalizare, sisteme de automatizare aduse pe piața din România în parteneriat cu lideri mondiali precum Rockwell Automation, Itron, AVK International, Kamstrup, Diehl Metering, Baroclean, Sainte-Lizaigne, Panduit, Rivard, Orbinox, Enz® Technik Ag, ProSoft Technology, Grupul ECA, Musthane, Cla-Val, Hilscher.

Romanita Oprea

Recent Posts

Vom produce drone românești. Protocol semnat între ministere

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…

11 ore ago

Pi2 a fost aleasă agenția de comunicare pentru Freedom24 în România și Ungaria

Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…

12 ore ago

Utilizatorii plătesc în medie 12 abonamente pentru serviciile online

În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…

18 ore ago

Ce cred angajații despre companii. Care sunt cele mai apreciate firme din 2024

JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…

18 ore ago

Cegeka: Companiile IT trebuie să schimbe mentalitatea și să atragă parteneriate strategice

Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…

18 ore ago

Danone susține centrele E.G.A.L. care oferă mese calde pentru copiii din zone defavorizate

Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…

18 ore ago