Companii Stiri

Vestel Romania estimează dublarea vânzărilor de smartboard-uri în 2021

8 oct. 2020 2 min

Vestel Romania estimează dublarea vânzărilor de smartboard-uri în 2021

Reading Time: 2 minute

Piața de smartboard-uri din România va înregistra în acest an o creștere de 20% față de 2019, datorită cererii generate de pandemia de coronavirus, sunt de părere specialiștii Vestel România.

”Estimăm că piața locală de smartboard-uri din 2020 va crește cu 20% față de valoarea înregistrată în 2019, datorită faptului că furnizorii, distribuitorii, integratorii și clienții își ajustează activitatea și se adaptează perturbărilor cauzate de coronavirus. 2020 poate fi considerat un an experimental – în sensul că toată lumea a testat cea mai bună abordare pentru a-și salva activitatea profesională. Atât timp cât educația școlară online va fi din ce în ce mai intensă și mai necesară în România, piața de IFPD (Interactive Flat Panel Display) va crește cel mai probabil și în 2021”, estimează reprezentanții Vestel Romania.

Piața de IFPD din acest an se ridică la peste 1 milion de euro, cele mai solicitate modele fiind cele de 65″.

”Estimarea noastră de creștere a pieței este influențată de existența mai multor licitații guvernamentale care solicită în mod specific smartboard-uri interactive pentru școli. Ministerul Educației a emis un document prin care alocă 100.000.000 EURO pentru achiziționarea de echipamente destinate să asiste sectorul educației în procesul de depășire a provocărilor și de adaptare la standardele impuse de pandemia de coronavirus. Dezavantajul acestui proces este că, exceptând laptopurile și tabletele, specificațiile sunt centrate în principal pe proiectoarele video și whiteboards, ceea ce ar putea afecta vânzările de IFPS (Interactive Flat Panel Solutions) într-un mod negativ”, sunt de părere specialiștii din cadrul companiei.

În ceea ce privește Vestel România, cererea pentru smartboard-uri interactive a crescut rapid în trimestrul al treilea, imediat după terminarea stării de urgență. Principalul factor care a condus la această creștere a fost noua conduită impusă în ceea ce privește continuarea procesului educațional. Educația online a avut un impact pozitiv asupra vânzărilor IFPD. Pe lângă școli, cei mai importanți clienți interesați de IFPD sunt primăriile și companiile, care acum își organizează întâlnirile online.

”Potențialul de creștere a vânzărilor de IFPD ale Vestel Romania, până la sfârșitul acestui an, este de încă 80 de bucăți, în cel mai optimist caz. Per total, Vestel România își menține nivelul de performanță înregistrat pe parcursul anului trecut și ne asteptăm la o creștere de 10% a vânzărilor până la sfârșitul anului în curs.În plus, intenționăm să introducem pe piață produse special concepute pentru a fi conforme în contextul pandemiei. Utilizarea smartboard-urilor interactive (IFPD) va deveni o obișnuință în viitorul apropiat, înlocuind în sălile de ședință whiteboard-urile și proiectoarele video. Nivelurile de preț ale IFPD-urilor devin din ce în ce mai competitive venind cu avantajul utilizării celor mai noi tehnologii. Anul viitor, dacă vor exista mai multe licitații de stat, am putea dubla vânzarile de IFPD”, au mai precizat reprezentanții Vestel România.

Vestel Romania funcționează pe plan local din 2004, ca parte a Grupului Vestel, format din 28 de companii, activând în domeniul producției și dezvoltării de software, al tehnologiei, marketingului și distribuției în domeniul electronicelor de larg consum. Visual Solutions este principala direcție de business a Vestel Romania, prin intermediul său compania punând la dispoziția clienților produse performante din sfera Digital Signage, Videowall-uri și Smartboard-uri Interactive. Printre alte produsele ale companiei se numără: soluții personalizate pentru industria ospitalității, stații de încărcare pentru vehicule electrice, aparate de uz casnic, tehnologii mobile, iluminat cu LED și soluții pentru industria apărării etc.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: