Verifone caută 100 de specialiști IT pentru biroul din România
Reading Time: 2 minuteTot mai mulți angajați din industria IT pun preț pe beneficiile non-financiare care îmbunătățesc calitatea vieții și care oferă un echilibru între carieră și viața personală, arată un studiu realizat de Verifone România. Conform cercetării, 80% dintre candidați solicită detalii legate de beneficii încă din faza primului interviu.
În 2021, compania a avut peste 100 de roluri deschise și are în plan angajarea altor 100 de specialiști în următorul an. În acest moment, în echipa de la București lucrează peste 400 de persoane.
Training și dezvoltare personală
Conform studiului Verifone, 69% dintre candidați doresc să afle ce investiții face organizația în programe dedicate de well-being. 80% dintre persoanele intervievate sunt interesate de programul de lucru, în timp ce 85% pun întrebări specifice despre tehnologiile cu care vor lucra. 65% dintre candidați doresc informații despre programele de training și dezvoltare personală.
Observațiile obținute se bazează pe cele peste 500 de discuții și interviuri pe care compania le-a desfășurat în cursul acestui an în cadrul proceselor de recrutare.
“Verifone este de relativ puțin timp prezent pe piață din România ca angajator. Pe de altă parte, oricine a realizat o plată cu cardul, mai mult ca sigur a făcut cel puțin o tranzacție printr-un dispozitiv Verifone. Categoric, ne dorim să fim employer of choice și pentru piața din România, prin urmare, oferta noastră s-a adaptat noilor criterii pe care le iau în calcul angajații. În contextul pandemic actual, candidații și angajații au început să aprecieze și să solicite companiilor programe de well-being și workshopuri care să-i ajute să-și eficientizeze timpul, să-și armonizeze fără efort viața profesională cu cea personală. De asemenea, sunt interesați și de acțiuni făcute în cadrul companiei menite să țină echipa conectată și motivată”, a declarat Mădălina Moraru, VP Resurse Umane în cadrul Verifone.
Portofoliu variat
Verifone dezvoltă o platformă globală completă de soluții de plată și comerț electornic, indiferent de modul cum se efectuează plata, online sau offline, cu cardul sau alte metode. În portofoliul global al companiei se găsesc soluții de plată variate, care acoperă toate opțiunile de pe piață, de la clasicele terminale de plată (POS-uri), până la kiosk-uri de comandă din rețelele fast-food, tablete sau display-uri în taxiuri sau softuri specializate pentru plată.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz