Stiri Companii

Verdino Green Foods anunță investiții de 4 milioane de euro în dezvoltarea brandurilor din portofoliu

21 nov. 2022 3 min

Verdino Green Foods anunță investiții de 4 milioane de euro în dezvoltarea brandurilor din portofoliu

Reading Time: 3 minute

Verdino Green Foods își consolidează poziția de lider pe segmentul produselor vegetale prin dezvoltarea unei noi game – produse panetate și snack-uri gata de consum, având gustul și consistența similare preparatelor din pui. 

Investiția de 4 milioane de euro vizează dezvoltarea categoriei de panetate, investiții în linia de producție, dar și dezvoltarea brandurilor din portofoliu: Verdino®, Unfished® și Green Course®. 

„Crispy Burger”, „Schnitzel” și „Nuggets” sunt doar câteva dintre noutățile pe care brandul Verdino mizează, pentru a atrage cât mai mulți consumatori și pentru a schimba preconcepțiile în ceea ce privește gustul preparatelor plant-based. 

Rafinate, învăluite într-o panadă aurie și crocantă, produsele panetate Verdino sunt create din ingrediente sustenabile, pe bază de proteină din grâu, mazăre și bob, ce respectă mediul prin consumul redus de resurse și prin grija pentru animale. 

Odată cu preluarea brandurilor Unfished (conserve de ton vegetal, salate și paste tartinabile, alternative la ton și somon) și Green Course (mâncăruri vegetale Ready to Eat), ne-am concentrat anul acesta pe dezvoltarea accelerată a portofoliului, având ca obiectiv acoperirea unor segmente de piață în care vedem potențial extins pe termen lung, atât în România cât și la nivel internațional. Investițiile în inovație și in liniile de producție, ne-au permis să lansăm în această toamnă o gamă diversificată plant-based, panetate și fileuri ca de pui și de pește, fresh dar și congelate, și specialități – produse ce reprezintă o noutate absolută pentru piața din România (somonul vegetal afumat feliat, ton la borcan, ton și somon tip sashimi, toate plant-based). 

Ne-am asumat rolul de pionieri în domeniu și de educare a pieței, inovăm constant și, prin varietatea de produse, le oferim consumatorilor ocazia să încerce și să asimileze cât mai multe tipuri de preparate plant-based.”

Raul Ciurtin, Fondator Verdino Green Foods

Campania de lansare a noilor produse

Verdino Green Foods

Lansarea noii game Verdino este sustinută de o campanie de comunicare 360 grade, ce se va derula la nivel național, pe TV, digital și in-store. 

În mod inedit, denumirile produselor au fost transpuse eronat – Cripsy Bruger, Schnaitzel și Nuggest, tocmai pentru a susține că principalul factor în alegerea produsului este gustul său intrinsec și nu terminologiile din meniuri.

„Insight-ul campaniei a plecat de la un lucru simplu. Știm că denumirile produselor plant-based au generat mereu controverse – «de ce se cheamă mici dacă nu sunt mici», iar exemplele pot continua. Astfel, Verdino invită pe toată lumea la masă cu o campanie ce are un mesaj simplu și onest: „Ce contează cum le SPUNE? Important e că sunt BUNE!”, care pune accentul pe gustul produselor, promovează bucuria de a savura mese delicioase, indiferent de stilul alimentar preferat. 

Campania îi are protagoniști pe Diana Enciu și Vladimir Drăghia, reprezentanți ai noii generații de consumatori, care își reduce în mod activ și constant consumul de carne și pentru care Verdino reprezintă o opțiune evoluată de a mânca, nu doar ceva hrănitor și bun, ci și sustenabil.”

Celina Condorovici, Marketing Director, Verdino Green Foods
Celina Condorovici

Produsele Verdino Green Foods sunt premiate la nivel internațional, primind trofee în cadrul Plant – Based Taste Awards și V-Label International Awards, în 2021, dar și Men’s Health Good Food Awards și PETA Deutschland’s Vegan Food Awards, în 2022.

Verdino Green Foods continuă totodată dezvoltarea brandurilor achiziționate în vara acestui an și extinde portofoliul Unfished® în categorii noi de piață pe segmentul plant-based, cu batoane și fileuri de tip pește panetate, file tip somon și pește alb, specialități precum somon afumat feliat, icre și ton la borcan – produse inovatoare obținute din surse sustenabile, ce reflectă angajamentul companiei pentru protejarea Planetei. 

Noile produse panetate Verdino sunt disponibile în marile lanțuri de hypermarketuri și supermarketuri atât în varianta fresh, cât și congelată.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: