Veranda Mall, inaugurat în 2016, a intrat deja într-un amplu proces de extindere. Lucrările suplimentare vizează întregirea mall-ului cu peste 6000 mp de spații noi, în special spații de divertisment. Mixul de chiriași Veranda Mall va include World Class România, sucursala centrală BCR a Sectorului 2 și un cinematograf Multiplex cu 10 săli de proiecție.
Investițiile sunt estimate la 10 milioane de euro.
Extinderea vizează în principal complementarea spațiilor existente cu noi spații destinate distracției și alte opțiuni pentru petrecerea timpului liber. Astfel, în urma extinderii, spațiile de restaurante și divertisment vor atinge un procent de 22% din totalul centrului comercial, o creștere cu 12 procente. Această creștere este în ton cu tendințele internaționale în ceea ce privește transformarea centrelor comerciale în centre de „lifestyle”. În piețele mature, spațiile destinate petrecerii timpului liber (cinematografe, restaurante, divertisment, fitness) ajung până la 25% – 30% din suprafața închiriabilă. (Potrivit unui raport CBRE din 2018).
“Veranda va putea fi definit ca un centru de proximitate, dar și de lifestyle. Strategia de business pentru anul acesta a vizat și vizează extinderea spațiului comercial, întrucât ne dorim să fim singurul reper pentru consumatorii din zona Obor, oferindu-le acestora alternative de activități complexe și complete. În acest sens, este stabilită anul viitor și deschiderea unui cinematograf. În plus, avem discuții avansate cu branduri cunoscute din zona sport și fashion, care vor fi anunțate la momentul potrivit”, a declarat Valentin Dobrescu, noul Director Veranda Mall.
Valentin Dobrescu are o vastă experiență în domeniul imobiliar, în special în direcția expansiunilor și a dezvoltării. A ocupat funcția de Director Imobiliar al Rețelei de Hypermarketuri Real, Director de Expansiune și Portofoliu la Takko Fashion, GM la Pepco România, iar din 2015 a fost numit Director de Proprietate și Investiție la Pepco, pentru Europa Centrală și de Est (membru al Consiliului Directorilor).
Gradul de ocupare actual al Veranda Mall ajunge la 96% din suprafața închiriabilă.
Veranda Mall este primul centru comercial de proximitate din București, dezvoltat de Professional Imo Partners S.A. (fosta Prodplast Imobiliare S.A.), în zona Obor, inaugurat pe 27 octombrie 2016. Proiectul are o suprafață totală de aproape 30.000 de metri pătrați, incluzând spații comerciale, restaurante, cafenele și o zonă verde de 15.000 mp. Printre chiriași se numără Carrefour, H&M, CCC, Deichmann, LC Waikiki, Orsay, C&A, Noriel, Pepco, Gerovital, Yves Rocher, Optiblu, Sensiblu, Metropolis, KFC, Starbucks, Pizza Colosseum, McDonald’s, Salad Box, Toan’s, English Home, Orange, Arsis-Vodafone și IQ BOX – Telekom.
Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…
Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…