Veniturile Endava, în creștere cu 29%
Reading Time: 2 minuteEndava România, compania de software brietanică prezentă pe piața locală cu 7 centre de livrare, a raportat venituri de 647.7 milioane lei în anul financiar care s-a încheiat pe 31 decembrie 2019, în creștere cu 29% comparativ cu anul anterior. Compania a raportat un profit net de 62 milioane de lei, în creștere cu 24% de la an la an.
Evoluția s-a bazat pe dezvoltarea centrelor de livrare existente în București, Cluj-Napoca, Iași, Pitești, Târgu Mureș și prin deschiderea unor centre noi la Brașov și Timișoara, dar și prin dezvoltarea capacităților de livrare cu focus pe zonele de date, CRM și cloud. Echipele aflate în centrele de livrare din România deservesc clienți din zona de plăți și servicii financiare, TMT (Tehnologie, media și telecomunicații), FMCG, logistică, dar și o mare parte din serviciile de suport ale companiei la nivel global.
“În această perioadă ne-am concentrat eforturile pe adaptarea rapidă la această perturbare a pieței, generată de pandemia actuală, pentru a putea să ne ajutăm clienții să poată face schimbări rapide în businessul lor. În perioade de criză cel mai bine se descurcă firmele adaptabile și cu un nivel înalt de profesionalism pe domeniul lor de activitate. Endava este foarte bine poziționată pentru a oferi servicii în acest sens, oferta fiind foarte puternic axată pe digitizare, agilitate și automatizare; toate bazate pe exploatarea datelor din procesele de business. Noi oferim soluții și ajutăm clienții să identifice locurile unde tehnologia poate să creeze eficiență suplimentară, să rezolve probleme complexe și să contribuie la inovare – astfel creând avantaje concurențiale importante într-un context economic dificil”, a declarat Claudiu Constantinescu (foto), Regional Manager Endava pentru regiunea de sud-vest a Europei Centrale si de Est.
Work from home
La nivel local, compania continuă să se concentreze pe dezvoltarea de programe cu diferitele comunități din zona de tehnologie și susține parteneriatele strategice pe care le-a dezvoltat în ultimii ani cu toate universitățile tehnice din centrele universitare în care există centre de livrare Endava.
La momentul actual, aproape 100% din angajații Endava România lucrează de acasă, având în vedere infrastructura de date excelentă la nivelul tuturor orașelor în care compania operează, iar activitățile de recrutare, onboarding și training sunt realizate exclusiv online.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz