Veniturile Crayon, în creștere cu 73% în 2022
Reading Time: 2 minuteCrayon România, companie specializată în servicii IT profesionale și revânzare de licenţe software, a finalizat 2022 cu o cifră de afaceri de peste 26 milioane euro. Raportat la veniturile din 2021, compania a înregistrat o creștere de 73%, prin atragerea a peste 60 de clienţi noi, cu 50% mai mulţi faţă de anul precedent.
Anul 2022 a însemnat şi o creştere a vânzărilor indirecte, alături de intensificarea legăturilor comerciale cu furnizori precum Microsoft, Veeam, IBM, VMware și ForcePoint. Ca pondere în cifra de afaceri, componenta de licenţe software a reprezentat 60% din venituri, iar serviciile IT asociate 40%.
Linii de creștere
La nivelul modelului de business direct, rezultatele din 2022 se datorează creșterii organice a echipei, consolidării prezenţei în industria bancară, având pe lista de clienţi nu mai puţin de zece organizații financiar-bancare şi derulării unor proiecte transformaționale cu grad ridicat de complexitate. Numeroase astfel de proiecte au implicat dezvoltarea de aplicaţii business cu ajutorul platformelor low code / no code.
Conform Gartner, până în 2025, 75% dintre aplicațiile nou apărute pe piaţă vor avea la bază tehnologia low code / no code, față de doar 25% în 2020, principalul avantaj fiind accelerarea inovației.
Obiective pentru 2023
La nivelul modelului de business indirect, Crayon a înrolat 35 de parteneri, pentru care un catalizator au fost şi cele două evenimente anuale Club-iQ, pe care compania le organizează pentru încurajarea colaborării şi accelerarea proiectelor comune.
”2022 a fost anul în care ne-am consolidat prezența pe piața locală, aducând un element de noutate prin îmbinarea modelelor de business direct și indirect. Recunoașterea obținută, confirmată și de premiile acordate printre care ”Partenerul anului pentru Microsoft în România”, alături de numărul mare de clienți și de proiectele finalizate cu succes, ne-au făcut să începem anul în forță. Pentru 2023 ne propunem o dublare a profitabilităţii, ceea ce presupune o creştere cu cel puțin 50% a cifrei de afaceri. În acest sens, ne concentrăm pe divizia de servicii care va avea o extindere agresivă în acest an, pe intensificarea parteneriatelor locale în care investim constant, dar și pe lărgirea portofoliului tehnologic.” a declarat Răzvan Ene, General Manager – Crayon România.
Răzvan Ene, General Manager – Crayon România
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz