Veniturile Allview, în creștere cu 36%. Compania vizează extindere internațională
Reading Time: 2 minuteCompania Visual Fan (Allview) a înregistrat venituri în creștere cu peste 36%, pentru primele trei trimestre din 2021, față de aceeași perioadă din 2020. Astfel, creșterea înregistrată a fost de la 58,3 milioane de lei (peste 11,6 milioane de euro) la aproape 80 milioane de lei (16 milioane de euro).
Verticale de business
În anul 2021, compania s-a concentrat pe diversificarea portofoliului de produse, dezvoltarea de dispozitive noi în concordanță cu cerințele pieței, ce înglobează tehnologii avansate și care sunt comercializate la prețuri accesibile consumatorilor. Această strategie s-a materializat în rezultatele financiare foarte bune obținute de brandul Allview în primele 9 luni ale lui 2021 pe divizia IT&C, care indică o creștere de peste 64% față de perioada similară a lui 2020.
Valoarea vânzărilor de produse din divizia de IT&C s-a majorat de la 24,2 milioane lei (aproape 5 milioane euro) înregistrate în perioada ianuarie – septembrie 2020, la 39,8 milioane de leiâ (aproape 8 milioane euro), în primele 9 luni ale lui 2021.
Creștere puternică, într-un mediu dificil
Categoria de televizoare a marcat o creștere de peste 5%, de la 30 milioane lei la 31,8 milioane lei, ce se datorează varietății de produse a portofoliului: atât modele clasice, cât și modele smart cu Android TV TM și Google Assistant integrat.
„Rezultatele obținute în primele 9 luni ale acestui an urmează un trend ascendent, mai mult chiar, ne-am menținut ritmul de creștere în procente cu două cifre, deși condițiile din piață și situația macroeconomică la nivelul industriei IT au fost mai puțin favorabile în acest an (criza de semiconductoare, creșterea continuă a costurilor de transport, criza containerelor și criza energetică). Strategia noastră este una solidă, iar obiectivele de dezvoltare pe care ni le-am stabilit pentru perioada următoare au ca fundament planificarea și previzionarea strictă a producției, extinderea portofoliului de produse, adăugarea de noi linii de business și
identificarea de noi parteneriate interne ce vizează reducerea dependenței de piețele externe în procesul de aprovizionare cu componente. Toate acestea au contribuit la o creștere consistentă în acest an și creează premisele unei dezvoltări durabile rapide și în continuare, în condițiile generării de valoare pentru clienții și partenerii noștri.”, a declarat Lucian Peticilă (foto), CEO Visual Fan SA (Allview).
Obiective pentru 2022
Pentru anul 2022, strategia de dezvoltare a companiei pune accentul pe extinderea pe piețele externe, dar și creșterea continuă a portofoliului de produse, urmând trendul pieței, nevoile consumatorilor, precum și integrarea de tehnologii avansate și soluții inovatoare. De asemenea, Allview urmărește adăugarea de noi linii de business, prin care își propune să anticipeze viitorul și tendințele de dezvoltare sustenabilă cu care acesta vine.
Pentru susținerea planurilor de dezvoltare, se au în vedere investiții în departamentul R&D, pentru a crește capacitățile de dezvoltare hardware și software in-house.
Piața de capital este unul din pilonii de susținere ai strategiei de dezvoltare a companiei, fiind vizate operațiuni specifice pieței pentru atragerea de capital. În același timp, Allview urmărește atingerea unui nivel de motivare ridicat pentru investitori și are în vedere distribuții recurente de acțiuni gratuite și/sau dividende cash, în funcție de decizia acționarilor, precum și alte operațiuni care să conducă la creșterea free-floatului și a lichidității acțiunilor la bursă.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz