Tech

Venituri de 66,2 mil. euro pentru Telekom Romania Mobile în primul trimestru din 2024

Reading Time: 2 minute

Telekom Romania Mobile a înregistrat în primul trimestru din 2024 venituri totale de 66,2 milioane de euro, în scădere cu 4,1% față de aceeași perioadă din 2023.

Veniturile din servicii mobile au fost afectate de promoțiile de retenție a clienților desfașurate anterior și de o scădere suplimentară cu 50% a taxelor de interconectare, implementată la începutul anului 2024. Alte tipuri de venit au fost în creștere în acest trimestru, reflectând vânzările crescute de telefoane.

Telekom Mobile avea 1,931 milioane de clienți pe bază de abonament la sfârșitul primului trimestru din 2024, în creștere cu 4% față de aceeași perioadă a anului trecut, menținând tendința de creștere a bazei de abonați înca din anul 2020. Pentru aceeași perioadă, numărul total de clienți a fost de 3,660 milioane, în scădere cu 9,9%, pe fondul reducerii bazei de utilizatori de cartele preplătite.

EBITDA ajustată după leasing a fost de 2,8 milioane de euro, în scădere cu 0,7 milioane de euro, față de același trimestru al anului trecut, în principal din cauza presiunii condițiilor de piață.

„Ne menținem angajamentul de a oferi excelență în serviciile mobile și în experiența clienților, în funcție de nevoile personale și de afaceri ale acestora, cu un raport preț-calitate foarte bun. Vom continua să extindem rețeaua 5G în orașele mari ale României și să îmbunătățim performanța rețelei 4G în toată țara. Digitalizarea serviciilor și accesul la cele mai bune oferte și dispozitive mobile continuă să fie prioritatea noastră comercială”.

Charalampos Mazarakis, CEO Telekom Romania Mobile

La sfârșitul lunii aprilie 2024, Telekom Romania Mobile a lansat o nouă ofertă, cu o selecție extinsă de beneficii care răspund nevoilor de comunicare ale tuturor categoriilor de clienți: clienții noi si existenți, persoane fizice, primesc două telefoane la încheierea unui singur abonament NELIMITAT 19, pe 24 de luni, iar utilizatorii de cartele preplătite și segmentul de familii beneficiază, de asemenea, de oferte speciale.

Foto: 210734791 © LCVA | Dreamstime.com

Team

Recent Posts

Philips Avent lansează inițiativa „Share the Care”, prin care mamele să resimtă mai puțină presiune, după naștere

Philips Avent ia atitudine pentru a înlătura vechile mentalități, conform cărora mamele trebuie ”să facă totul” singure. Apelul vine ca…

2 zile ago

Samsung Galaxy Fold și  Samsung Galaxy Flip, seriile care redefinesc gândirea sustenabilă

Când ești lider într-un domeniu, mai ales cum este cel al telefoanelor mobile, provocările sunt pe măsură. Când pare că…

2 zile ago

Mirela Costiuc, Zentiva: Totul pentru oameni

În ultimul an, Zentiva a construit o strategie ambițioasă de resurse umane, redefinind misiunea, valorile și cultura companiei. Mirela Costiuc,…

2 zile ago

Transalpina Fest a ajuns la a șasea ediție

Pe 28 și 29 iunie, line-up-ul Transalpina Fest 2024 combină numele consacrate ale rockului, precum Compact, Kripton, Zdob și Zdub,…

2 zile ago

Caravana Metropolis revine la Tulcea cu cinema în aer liber, între 9 și 14 iulie

Cinematograful itinerant Caravana Metropolis – cinema în aer liber se oprește și în acest an la Tulcea, în spațiul de…

2 zile ago

Skanska măsoară gradul de satisfacție al rezidenților clădirii Equilibrium 1

Aflat la a patra ediție, sondajul “Office life experience” s-a derulat în clădirea Equilibrium 1 în luna mai 2024 și…

2 zile ago