Categories: CompaniiStiri

Venit net de 8 mil. euro pentru AFI Palace Cotroceni

Reading Time: < 1 minut

Primul trimestru din 2016 a adus pentru AFI Europe Romania un venit operational net de 10,8 milioane de euro din activele sale generatoare de venit din Romania de-a lungul primelor 3 luni ale anului, reprezentand o crestere cu 12,2 % in comparatie cu aceeasi perioada din 2015.

Cea mai mare contributie la acest rezultate a avut-o centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucuresti, cu un venit operational net de peste 8 milioane de euro, in crestere cu 9,6% fata de trimestrul I al anului trecut. Vanzarile retailerilor din AFI Palace Cotroceni au crescut cu 14%, depasind 55 de milioane de euro.

La AFI Palace Ploiesti, vanzarile retailerilor au crescut cu 23%, iar venitul operational net a inregistra un avans de 4,6% in comparatie cu primele trei luni din 2015. Gradul de ocupare actual a centrului comercial din Ploiesti este de peste 99%. Rezultatele financiare ale cladirilor de birouri AFI Park 1, AFI Park 2 si AFI Park 3 au inregistrat o crestere de 33% a venitului operational net.

„Performanta centrelor comerciale este uimitoare, primele trei cladiri de birouri din AFI Park sunt 100% ocupate, AFI Park 4&5 se apropie de o rata de ocupare de 70%, proiecte precum cel cu destinatie mixta AFI Palace Brasov, care va include un centru comercial de 45.000 mp inchiriabili si spatii de birouri de 25.000 mp inchiriabili, iar proiectul de birouri AFI Tech Park din Bucuresti de 50.000 mp inchiriabili si AFI City din Bucuresti Noi sunt in derulare”, a declarat David Hay, CEO al AFI Europe Romania.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Neoversity, o nouă platformă educațională, caută să rezolve criza orientării în carieră a Gen Z

Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…

6 ore ago

Maxim istoric de Black Friday 2024 prin canalele Băncii Transilvania

Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…

o zi ago

Black Friday la eMAG cu rezultate impresionante. Creștere de 22%, vânzări de aproape 900 milioane lei

A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…

o zi ago

Românii au comandat de peste 800 de milioane de lei de pe eMAG până la 19:30

Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…

2 zile ago

Hidroconstrucția se pregătește de ieșirea din insolvență

Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…

2 zile ago

Aproape 900.000 de tranzacții în magazinele online de Black Friday. Plăți de peste 550 milioane lei

PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…

2 zile ago