Vascar crește cu 21% în primele șase luni
Reading Time: 2 minuteProducătorul de preparate din carne și conserve Vascar a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 21% în primele șase luni din 2018, față de perioada similară a anului trecut.
Compania a lansat platforma Alege Natural, Fără E-uri, ce cuprinde produse din carne cu ingrediente 100% naturale. În urma unui studiu de piață intern realizat de către Vascar la începutul acestui an, 83% dintre consumatori au declarat că își doresc produse din carne naturale, cu gust delicios, fără E-uri.
„Întreg portofoliul nostru de produse trece printr-un proces complex de eliminare a E-urilor, însă acest lucru va fi posibil treptat, cu pași mărunți, pentru că trebuie să oferim consumatorilor produse bune și care să respecte termenul de valabilite necesar pentru siguranța alimentară” spune Vlad Ciuburciu, director general al Vascar.
Platforma Alege Natural, Fără E-uri include produsele rumenite Moldova în Bucate (mușchi file, ceafă, salam, salam de vară, cârnați țărănești), specialitățile de rață Moldova în Bucate (pulpă și piept), produsele Moldova în Bucate din gama Horia Vîrlan (burger 100% antricot de vită, cârnăciori de casă, cârnăciori de casă picanți și cârnați țărănești cu busuioc), gama de carne fresh 100% românească, gama de mâncăruri și ciorbe la conservă Moldova în bucate.
Vascar are peste 300 de angajați, care lucreazp în fabrica de procesare la Vaslui și în cele 18 magazine proprii din Moldova. O parte din produsele companiei sunt distribuite la nivel național, în hypermarket-uri și magazine tradiționale partenere. Vascar produce produse „marcă proprie” pentru Carrefour, Mega Image, Penny Market și Lidl. În 2017, compania a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 16 milioane de euro.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz